اخبار داغ

منتظر رای بوکانی ها نباشید

منتظر رای بوکانی ها نباشید
سامان قادری یک جوان بوکانی است که در نامه ای به حسن روحانی عملکرد دولتمردان تدبیر و امید در این شهرستان مورد انتقاد قرار داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل  از مکریان،سامان قادری یک جوان بوکانی است که در نامه ای به حسن روحانی عملکرد دولتمردان تدبیر و امید در این شهرستان مورد انتقاد قرار داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل  از مکریان،سامان قادری یک جوان بوکانی است که در نامه ای به حسن روحانی عملکرد دولتمردان تدبیر و امید در این شهرستان مورد انتقاد قرار داده است., مکریان,

متن این نامه که در اختیار مکریان قرار گرفته است به شرح زیر می باشد:
سلام و درود خدمت ناجی ۱۰۰ روزه کشور مقدس ایران که یا بنده سواد حساب کردن ندارم یا واقعأ ۱۴۳۰ روز گذشت و به وعده های خود وفا نکردید!
آقای روحانی ضمن خسته نباشید به عرض میرسانم بنده از عروس موکریان چند لحظه ای قلم حق به دست گرفته ام تا واقعیت را بنویسم زیرا درد مردم بوکان را با پوست و استخوان لمس می کنم و وظیفه خود می دانم حقیقت هرآنچه که باشد را بیان کنم!
آقای روحانی چهارسال پیش نماینده ای را برای شهربوکان گماردید که تنها دغدغه اش حفظ جایگاه بوده و هست، فردی که حفظ جایگاه و مقام را سرلوحه کار خود قرار داده است، درد و مشکلات این مردم را می بیند اما سکوت می کند!
آقای روحانی نرخ بیکاری در بوکان بالای ۳۰ درصد است اما نه شما و نه نماینده دولتتان دربوکان قدمی برای کم کردن معظل بیکاری جوانان بوکانی برنداشتید!
کدام طرح کارآفرینی و اشتغال زایی را دربوکان به اجرا درآوردید؟!
تنها دلخوشی و امید مردم بوکان به شهرک صنعتی آن بود که آنهم با سیاست غلط دولت تدبیر که رکود برای کنترل تورم بود به تعطیلی کشانده شد.
آقای روحانی نه جنابعالی و نه نماینده تان و نه هیچ احدی از مسؤلان دولت تدبیر ، درد مردم بوکان را درک نکردند که از فقر و بیکاری کلیه خود را در این چهار سال به حراج گذاشتند تا تکه نانی برای فرزندانشان به دست آورند اتفاقی که شاید در هیچ کجای دنیا روی نداده باشد!
جناب روحانی چهارسال دولت تدبیر به پایان رسید و حال واقعأ از مردم بوکان هم رأی می خواهید!؟
به کدام عملکردتان درشهر بوکان رای دهیم؟!
کدام طرح و پروژه را در این چهارسال در این دیار اجرا کردید؟!
متأسفانه در دولت شما، نه تنها کلنگ پروژه ای برخاک بوکان زده نشد بلکه اکثر پروژه ها نیز به تعطیلی کشانده شد…
با کدام دلیل منطقی سد سیمینه تعطیل شد؟!
پروژه کنارگذر بوکان و چهار باند کردن جاده های بوکان دردولت جنابعالی جای ندارد!!
پروژه کارخانه پتروشیمی بوکان در دولت شما به رویای مردم تبدیل شد؟!
پروژه احداث موزه بوکان آنقدر در میان تدبیرهای دولت امید امروز و فردا شد که گم شد و به فراموشی سپرده شد!
آقای روحانی روزانه صدها تن سنگ از معادن این دیار استخراج می شود و به دوردست ترین شهرهای کشور فرستاده می شود آیا واقعا فرماندار بوکان لازمه یک کارخانه سنگ بری در بوکان را ندیده است که سکوت کرده است یا حفظ جایگاهشان بر منافع مردم بوکان ارجحیت دارد!!
آقای روحانی بیانه اقوام چه شد اگر موریانه ها آن را از بین نبرده اند بار دیگر آن را پیدا کنید و مطالعه نمایید قرار بود در دولت شما إجرا شود، به کدام یک از بندها این بیانیه عمل شد، مگر در این بند سوم این بیانیه وعده ندادید که از جوانان شایسته وتوانمند در پست های مختلف مدیریتی کشور استفاده شود و امورات اجرایی محلی و منطقه ای به آنها واگذار شود آیا واقعأ اجرا شد؟!
در شهربوکان از کارگران شهرداری گرفته تا ریاست ادارات را نیروهای غیربومی تشکیل می دهد درحالی که جوانان نخبه این دیار بیکارند!
واقعأ بیانیه اقوام و آنهمه وعده و شعار این بود!؟
حال خود قضاوت نمایید با کدام عملکرد به شما و دولت تدبیر رای دهیم!؟ اینبار به کدام وعده و بیانیه باور کنیم؟!
آقای روحانی اگر هم اظهار کنید که از این دردها بی خبرید تا حدودی حق را به شما می دهیم زیرا تاکنون فرماندار و نماینده مردم بوکان از بیان واقعیات سر باز زده اند و با عکس های نمایشی و جلسات فرمایشی مدیریت کرده اند و در رفع مشکلات مردم قدمی برنداشته اند، و متأسفانه افرادی نیز که هربار در انتخابات صاحب نظر می شوند و به جای مردم این دیار تصمیم می گیرند نتوانسته اند مشکلات این مردم را به گوش دولتمردان برسانند وخود نیز واجب ندانستید که یکی از مسؤلان دولتی را نزد مردمان این دیار بفرستید تا برای رفع این مشکلات قدمی بردارند.
اصلاحات و اصلاح طلبان با انتقاد و تغییر رفتار مدیریتی و آزاد اندیشی به وجود می آیند اما متأسفانه در شهرستان بوکان افرادی سکان مدیریت را در دست دارند که منتقدان در میان آنان جایگاهی ندارند ومحکوم به حذف اند و تنها موافقان وضع أسف بار موجود بوکان که توانایی وشهامت بیان حقایق را ندارند در میان آنان جایگاه دارند.
دوران شعار و وعده به پایان رسیده است اگر واقعأ تعهدی به مردم بوکان داشتید عملکرد قابل دفاعی در این چهارسال به ارمغان می گذاشتید تا بار دیگر اعتماد این مردم را جلب نمایید.
اگر امروز مردم بوکان به رای به آقای روحانی نه می گویند مقصر اصلی مدیرانی هستند که در این چهارسال قدمی برای خدمت به مردم این شهر برنداشته اند و باعث پسرفت و ویرانی این دیار شده اند و تنها دغدغه حفظ جایگاه و قدرت را درسر می پروراندند.

به امید بوکانی آباد و موفقیت مدیرانی متعهد و کارآمد درانتخابات
انتهای پیام/ 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه