اخبار داغ

« بهترین» و «بدترین» اقدام دولت روحانی از نگاه مردم / حال جامعه خوب نیست چرا دولتمردان باور نمی کنند !

« بهترین» و «بدترین» اقدام دولت روحانی از نگاه مردم / حال جامعه خوب نیست چرا دولتمردان باور نمی کنند !
دولت روحانی که خود را آماده ورود به انتخابات دوره ی بعد رئیس جمهوری کرده است به میان مردم رفتیم و نظرات شهروندان را درباره دولت روحانی و وعده های آن در چهار سال گذشته مورد ارزیابی قرار دادیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب دل، سخنرانی های پر آب و تاب رئیس جمهور فضای دیگری را به وجود آورده است، در روزهای اخیر به صورت بی سابقه ای حسن روحانی پشت تریبون همایش ها و کنگره های دولتی حاضر می شود و با عصبانیت،‌دستاوردهای دولتش را همچون پتکی بر سر منتقدانش می کوبد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل,

 

,


به دنبال انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲ دکتر حسن روحانی به عنوان هفتمین رئیس جمهوری ایران برگزیده شد و  ۱۲ مرداد ماه با تفیذ رهبر انقلاب دولت «تدبیر و امید» رسما کار خود را آغاز کرد.

,
,

 

,


وعده های روحانی با توجه به شرایط کشور بیشتر حول موضوعاتی همچون پرونده هسته‌ای، مهار تورم، حل مشکل بیکاری، رشد اقتصادی و کاهش تنش های سیاسی قرار گرفت. به عنوان مثال،  حل ۱۰۰ روزه برای مشکلات اقتصادی، افزایش دستمزد کارگران را به اندازه تورم، حمایت از کالا و کارگر ایرانی، چرخش همزمان چرخ سانتریفیوژها و چرخ زندگی مردم، افزایش پهنای باند اینترنت، بیمه همگانی، تعامل با سایر قوا برای حل مشکلات مردم، کاهش اتکا به نفت، جلوگیری از رواج فرهنگ اشرافی گری، اجرای منشور حقوق شهروندی، تشکیل کابینه فراجناحی، بازگشت  احترام به پاسپورت ایرانی و جلوگیری از وضع تحریم جدید  بخشی از وعده های دولت روحانی بود.

,
,

 

,


حالا دولت روحانی که خود را آماده ورود به انتخابات دوره ی بعد رئیس جمهوری کرده است به میان مردم رفتیم و نظرات شهروندان را درباره دولت روحانی و وعده های آن در چهار سال گذشته مورد ارزیابی قرار دادیم.

,
,

 

,


چه اتفاقی در 4 سال بعدی می خواهد بیفتد که در 4 سال فعلی نیفتاده است؟
یکی از شهروندان سنندجی می گوید: رئیس جمهور می گوید که در صد سال هم نمی توان، مشکلات اقتصادی را حل کرد، اگر در صد سال نمی تواند مشکلات اقتصادی را حل کند، به چه علت خواهان شرکت در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم است؟ چه اتفاقی در 4 سال بعدی می خواهد بیفتد که در 4 سال فعلی نیفتاده است؟

,
, چه اتفاقی در 4 سال بعدی می خواهد بیفتد که در 4 سال فعلی نیفتاده است؟,
,

 

,

وی ادامه داد: کسی که اظهار می کند تا صد سال دیگر هم نمی تواند دردی از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کند، شرکت کردن وی در انتخابات چیزی جز خیانت به مردم و نتیجه حب به قدرت نیست. باید کنار کشیده و مسیر را برای متخصصینی که توانمندی حل مشکلات اقتصادی جامعه را دارند باز کند.

,

 

,


سرمایه خارجی که نیامد، سرمایه داخلی هم بر باد رفت
یکی دیگر از شهروندان سنندجی است که نبود سرمایه در دست مردم را مهمترین معضل جامعه می داند  می گوید: ایشان خلاف واقع در زمان تبلیغات انتخاباتی 92، مدعی بودند که کشور در شرایط بحرانی قرار دارد و در شرایطی دولت را تحویل گرفته که خزانه دولت خالی بوده است ، حال باید گفت جناب دکتر روحانی! سرمایه خارجی که نیامد، سرمایه داخلی هم بر باد رفت.

,
, سرمایه خارجی که نیامد، سرمایه داخلی هم بر باد رفت,
,

 

,


به خدا انصاف نیست. اینقدر فاصله طبقاتی!
یکی دیگر از جوانان سنندجی است که می گوید؛ میخواهم همانطور که حرف میزنم سخنم را به گوش آقای روحانی برسانید که روحانی عزیز. نمی دونم مطالب ما را می خونی یا نه. ولی واقعا ازت توقع داشتم کاری کنی که وضع ما جوان ها بهتره بشود. اگر قرار نیست وضع این مملکت درست بشه، تو رو خدا وعده بی خود به ما ندید. به خدا وعده کار و زندگی توی رفاه، ما رو کشت. نه می ذارید راحت از این مملکت بریم نه تو اینجا یه ذره دل خوشی هست. بازنشسته هامون هم مدام مجبورن برای گذروندن زندگی کار کنن. به خدا انصاف نیست. اینقدر فاصله طبقاتی. یکی ساعته چندصد میلیون داره، یکی به نون شب محتاجه!!!

,
, به خدا انصاف نیست. اینقدر فاصله طبقاتی!,
,

 

,


گویا آقای روحانی همه چیز را گل و بلبل می بینند
ناصر محمدی کارشناس علوم سیاسی است که می گوید: به نظر می رسد مسئولان دولتی از واقعیات جامعه بی اطلاع هستند و براساس وعده هایی که در زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری سال 92 و در حین مذاکرات هسته ای برای رونق و گشایش به مردم داده اند،‌در ذهن خود جامعه ای آرمانی ساخته اند و با نظاره گر شدن به آن همه چیز را گل و بلبل می بینند. اینکه رئیس جمهور با عصبانیت در سخنرانی های مداومش به منتقدان وضع موجود می تازد، گویای این است که واقعا گمان می کند، مردم تورم تک رقمی، خروج از رکود و افزایش قدرت خرید را لمس می کنند و این رسانه ها و منتقدان دولت هستند که سیاه نمایی می کنند!

,
, گویا آقای روحانی همه چیز را گل و بلبل می بینند,
,


علی جوان 25 سال ای است که معتقد است: ما که کار خاصی از ایشان ندیدیم بجز حرف . جیب مردم هم که خالیه . تحریمها هم که بیشتر شد . همه دستاوردها را هم به باد دادند . مردم را هم که اصلا به حساب نمی اورند، ثانیا معتقدم آقای روحانی اصلا دولت خوبی ندارند زیرا ما به دولتی نیازمند هستیم که بتواند برجهان مدیریت نماید و در داخل هم بتواند مشکلات مردم را حل کند.

,
,

 

,

وعده دروغ به مردم دادن
یکی از شهروندان سنندجی که خود را فردایرانی  بی طرف معرفی می کند می گوید: یکی از دلایلی که مردم به آقای روحانی راِ ی دادند بی طرف جلوه دادن خود در جریانات سیاسی کشور بود که قول داد از همه ظرفیت ها بهره گیری واستفاده نماید اما وقتی رای آورد این نظریه کاملاً تغییر کرد وعملا می بینیم چنان که وعده داد عمل نکرد واین یعنی وعده دروغ به مردم دادن که من به نوبه خودم راضی نیستم وباید فردای قیاومت جواب بدهد.

, وعده دروغ به مردم دادن ,
,


نظر شما چیست؟

,
, نظر شما چیست؟,


در چهار سال اخیر کدام اقدام دولت را به عنوان «بهترین» اقدام انتخاب می کنید و به نظر شما دولت در چه زمینه‌ای ضعیف ترین عملکرد را داشته است؟  شما کاربران گرامی می توانید با ارسال نظرات خود ذیل این خبر در این بحث مشارکت کرده و نظرات خود را با خوانندگان ما درمیان بگذارید.

,
,


انتهای پیام/

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه