اخبار داغ

در گفتگو با یک فعال سیاسی مطرح شد؛

رفتارهای غیر اخلاقی مدیران دردولت اصلاحات وضعیت زنان جامعه را اسف بار کرد

رفتارهای غیر اخلاقی مدیران دردولت اصلاحات وضعیت زنان جامعه را اسف بار کرد
فعال سیاسی گفت: ترویج تفکر حجاب یک امر شخصی است که از تفکر نیولیبرالیسم آقای هاشمی در خطبه های نماز جمعه با عنوان اعلام نیاز خانم ها وازدواج های تلفنی شروع و در دولت اصلاحات تکمیل رویه شد که اکثر طلاق های دوره های 80 تا 85 درخانواده های تحصیل کرده و شاغل ، به علت همین تغییر رفتار زن یا مردان بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرح السادات شریفی فعال اجتماعی ، سیاسی در گفتگو با خبرنگار زنان قم، در خصوص وضعیت اشتغال و جایگاه زنان در جامعه اظهار داشت: اشتغال بانوان و دختران جامعه به شکل ناشایستی در کشور و به خصوص از دولت اصلاحات به بار آمده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان قم,

وی افزود: یکی از افتخارات دولت اصلاحات حضور و موفقیت 75 درصدی دختران نسبت به پسران جامعه در دانشگاه ها و تحصیل در رشته های دانشگاهی بوده است ، زیرا در این دولت برای انتخاب رشته های مطرح، تفاوتی قایل نبودند.

,

شریفی با بیان این که  ظرفیت پذیرش دختران و پسران در دانشگاه ها به طور مساوی 50 درصد است، ادامه داد: درحالی که بعد از انقلاب فرهنگی در بسیاری رشته ها ،دختران 29 درصد و پسران 80 درصد پذیرش می شدند، در دولت اصلاحات این مصوبه را لغو کردند، به همین جهت تعداد دختران ورودی دانشگاه ها افزایش واشتغال های ارزان قیمت و فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد به آن اضافه شد.

,

فعال سیاسی تصریح کرد: تبلیغات مدرک گرایی وکسب مدرک به عنوان اولویت اشتغال مراکز دولتی در بسیاری نقاط مطرح شد، بطوری که دانشجوی سال آخر پزشکی نانوا شده بود.

,

وی با اشاره به اشتغال های ارزان قیمت دختران و طرح کلان تهدید نسل ها ،بیان داشت:  فساد در زیر بنای خانواده وشرکت های تازه تاسیس از دختران تحصیل کرده در رده های منشی  و بهره برداری از نیروی کارآن ها و سو ءاستفاده از دختران همزمان با طرح تحدید نسل، رشد افزاینده ای پیدا کرد.

,

شریفی تصریح کرد: در دو دهه سال های 65 تا 75 و75 تا 85 رشد بیکاری، رفتارهای غیر اخلاقی مدیران زن باره و فاسد دوران هاشمی و رئیس دولت اصلاحات وضعیت زنان جامعه را اسف بار کرد، بطوری که در محیط غیر امن وغیر اخلاقی این دوران ، ترویج فساد، انتشار کتاب ها و رمان های مستهجن عاشقانه  وفساد اخلاقی مدیران ارشد ومیانی دستگاهها به اوج خود رسید که هنوز رگه های آن در اکثر نهادهای رسمی کشور قابل مشاهده است.

,

وی با بیان این که  اثرات این بی بند باری ها منجر به تغییر رفتار بسیاری از کارکنان رسمی دستگاه ها شد، افزود: افراد محجبه کامل که ابتدا به مانتو وسپس روسری ، شال روی آوردند و سُست حجاب هایی که روزی چادری بودند وهمچنین ترویج تفکر خانواده ها نباید تحمیل فکری واعتقادی داشته باشد.

,

این فعال سیاسی ادامه داد: ترویج تفکر حجاب  یک امر شخصی است که از تفکر نیولیبرالیسم آقای هاشمی در خطبه های نماز جمعه  با عنوان اعلام نیاز خانم ها وازدواج های تلفنی شروع و دردولت اصلاحات تکمیل رویه شد که اکثر طلاق های دوره های 80 تا 85 درخانواده های تحصیل کرده و شاغل ، به علت همین  تغییر رفتار زن یا مردان بوده است.

,

وی  با اشاره به استناد موارد فوق الذکر گفت: اصلاح و فساد ملت ها به برنامه های دولتمردان ومجریان آنها است ، اگر دولتمردان فاسد باشند ، جامعه دوقطبی فقیر وغنی تبدیل شده که تفکر لیبر الیسم است که باید عده ای زیر بار توسعه جوامع له شوند.

,

شریفی در خاتمه افزایش بیکاری ، طلاق و فساد درجامعه را مربوط به برنامه هدفمند دولت های گذشته در جریان اجرای روند توسعه  پایدار به جای تفکر پیشرفت واقتدار دولت اسلامی دانست که باید جمعیت زیادی زیر چرخ توسعه له شوند ، افزود: این تفکر غربی ورشکسته درکشور ما، اقتصاد وشیو ه های غلط توسعه پایدار برنامه ریزی واجرایی شد، همچنین اجرای برنامه 2030 در آموزش وپرورش که دراین دولت به دنبال برجام ،تصویب ودرحال اجرا است که بدبختی های جدیدی برنسل  فعلی اعمال خواهد کرد که 10 سال آینده اثرات تخریبی و نفی تفکر انقلاب را در جامعه خواهیم داشت و  این برنامه به آموزش پرورش اجازه می دهد که از دبستان آموزش های جنسی به کودکان داده شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه