اخبار داغ

با اعلام مخالفت با عذرخواهی از مردم فلسطین؛

انگلیس: به تاسیس دولت اسرائیل افتخار می کنیم

انگلیس: به تاسیس دولت اسرائیل افتخار می کنیم
دولت انگلیس با عذرخواهی رسمی نسبت به "وعده بلفور" که به موجب آن اسرائیل سرزمین های فلسطینی را اشغال کرد، مخالفت کرد. دولت انگلیس مخالفت خود را در پاسخ به توماری اعلام کرد که بیش از 11 نفر آن را امضا کرده و خواستار عذرخواهی انگلیس بابت اجازه دادن به تاسیس دولت اشغالگر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "سپاس"،  پایگاه "الیوم السابع" مصر نوشت: دولت انگلیس با عذرخواهی رسمی نسبت به "وعده بلفور" که به موجب آن اسرائیل سرزمین های فلسطینی را اشغال کرد، مخالفت کرد. دولت انگلیس مخالفت خود را در پاسخ به توماری اعلام کرد که بیش از 11 نفر آن را امضا کرده و خواستار عذرخواهی انگلیس بابت اجازه دادن به تاسیس دولت اشغالگر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "سپاس"،  ,

رسانه های فلسطینی اعلام کردند، دولت انگلیس از "افتخار خود" به تاسیس اسرائیل سخن گفته و اعلام کرده است، وعده بلفور یک بیانیه تاریخی می باشد، و انگلیس قصد ندارد بابت آن عذرخواهی کند. ماموریت کنونی در تشویق راه حل هایی است که صلح را به ارمغان می آورد.

,

انگلیس در ادامه بیانیه خود تاکید کرد: از سال 1917 تا کنون بسیاری از چیزها در جهان تغییر کرده است و ما می دانیم که آن ن آبیانیه باید از حقوق سیاسی ساکنان غیر یهودی در فلسطین بویژه حق آنان در تصمیم گیری برای آینده خود، حمایت می کرد.

,

در این بیانیه همچنین آمده است: ولی از طرفی دیگر، اکنون امر مهم تر نگاه به آینده و ایجاد امنیت، عدالت برای همه اسرائیلی ها و فلسطینی ها از طریق یک صلح دائمی است.

,

دولت انگلیس تاکید کرد: بهترین راه حل برای این امر، راه حل دو دولت است. یعنی از طریق صلح شامل مذاکراتی می باشد که اسرائیل دارای امنیت در کنار دولت قدرتمند و دارای حاکمیت فلسطین طبق مرزهای 1967، مبادله سرزمین های مورد قبول دو طرف، با پایتختی قدس برای هر دو دولت و حل عادلانه و حقیقی مسئله پناهندگان وجود داشته باشد.

,

دولت انگلیس همچنین افزود: اینچنین مذاکراتی هرگز موفق نخواهد بود، مگر اینکه بین فلسطینی ها و اسرائیلی ها و با حمایت مناسب جامعه جهانی صورت گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه