اخبار داغ

فرماندار دهگلان درهمایش روز جهانی زمین پاک:

دستگاههای ذیربط زمینه مشارکت مردم در حفظ محیط زیست و زمین را فراهم کنند

دستگاههای ذیربط زمینه مشارکت مردم در حفظ محیط زیست و زمین را فراهم کنند
فرمانداردهگلان در همایش روز جهانی زمین پاک گفت: دستگاههای ذیربط زمینه مشارکت مردم در حفظ محیط زیست و زمین را فراهم کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دهگلان شیدا، همایش روز جهانی زمین پاک با حضور ادارت، دهیاران، شوراهای اسلامی شهر و روستا در نماز خانه جهاد کشاورزی شهرستان دهگلان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دهگلان شیدا,




 در این همایش نظری فرماندار دهگلان ضمن تبریک روز جهانی زمین پاک اظهار داشت: روز جهانی زمین پاک هر ساله در 22 آوریل مصادف با 2 اردیبهشت در تمام دنیا برگزار و به همه مردم روی زمین یادآوری می شود که نباید سیاره خود "زمین" را فراموش کنند و به فکر حفظ آن باشند.

 

 وی افزود: این روز به منظور ایجاد آگاهی جهانی و نیز سپاسگزاری از مواهب زمین و منابع و ذخایر طبیعی آن است که هر سال طبق مراسم ویژه ای در سراسر جهان برگزار می شود.

 

نظری درادامه گفت: دهیاران باید با فرهنگ سازی در روستا زمینه مشارکت مردم در مباحث روز زمین پاک رابرا ی مردم فراهم کنند تا مردم از زمین محاظفت نمایند.

 

وی درادامه افزود:  زمین مهد پرورش انسان است که زندگی بدون زمین و آب امکان پذیر نیست بشر اشرف مخلوقات است که خداوند می فرماید کل کائنات را برای بشر خلق کرده ام اما متاسفانه بشر امروز با پیشرفت  تکنولوژی به تخریب زمین و طبیعت پرداخته  امیدورام مردم با اطلاع و آگاهی با همین تکنولوژی درصدد رفع مشکلات حاصل از زمین برآیند.

 

 

فرماندار دهگلان از دستگاههای اجرایی ذیربط خواست تا زمینه مشارکت مردم در حفظ محیط زیست و زمین رافراهم کنند .

 

نظری گفت: برنامه و محور اصلی شهرستان دهگلان کشاورزی است  که بحث هدایت سیلاب و آبخوان  مورد ارزیابی قرار گیرد  که برای برای آینده در شهرستان جوابگو باشد.

 

 

فرماندار دهگلان درادامه گفت:ما باید تلاش کنیم که  زمینه مشارکت مردم را درهمه عرصه ها فراهم کنیم  و از ظرفیت آنان استفاده نماییم زیرا هرجا مشارکت مردم درآن دخیل بوده دستاورد خوبی در پی داشته است.

 

وی با اشاره به میراث فرهنگی در سطح شهرستان گفت: متاسفانه در سالیان اخیر با وجود تکنولوژی  مردم به میراث فرهنگی دستبرد زده اند که  دراین زمینه نیز باز هم کمک مردم مردم می تواند از این سری  اقدامات نیز جلو گیری کنند  و نباید میراث گذشتگان مورد دستبرد واقع شود.

 

فرماندار دهگلان با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری  و شورای شهر و روستا  از دهیاران حاضر در این همایش خواست تا زمینه حضور حداکثر مردم در انتخابات وپای صندوق های رای فراهم آورند.

 

فرماندار دهگلان گفت: مردم شهرستان باید با حضور پرنگ  همزمان با سراسر ایران اسلامی در تعیین سرنوشت  و با مشارکت سیاسی برای خود اهمیت قائل شوند.

 

وی از مردم شهرستان خواست که بخاطر رعایت حقوق دیگران از طایفه گرایی بپرهیزند وهر کسی فقط به کاندیدای مورد نظرشهر روستای خود درپای صندوق رای حاضر شود زیرا دخالت افراد دیگر غیر از محل سکونت خود برای تعیین سرنوشت  دیگران به منزله تضییع حقوق مردم آن محل  است.

 

 وی درادامه گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات  باعث می شود که مسئولان شهرستان مطالبات بیشتری از رده های استانی وکشوری برای توسعه این شهرستان مطالبه کنند.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, انتهای پیام/,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه