اخبار داغ

فرماندار مهاباد اعلام کرد:

احراز صلاحیت حداکثری کاندیداهای شورا در مهاباد

احراز صلاحیت حداکثری کاندیداهای شورا در مهاباد
فرماندار مهاباد گفت: صلاحیت بیش از ۹۹ درصد از داوطلبان کاندیداتوری شورای شهر روستای این شهرستان احراز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مکریان،  فرماندار مهاباد در جلسه تبلیغات ستاد انتخابات این شهرستان از احراز صلاحیت بیش از ۹۹ درصد از داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات شوراهای شهر و روستای این شهرستان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از مکریان، , مکریان,

شجاعی در این باره افزود؛ تعداد ۹۵۴ نفر ثبت نام شده داشته ایم که با اعلام نظر هیات نظارت تنها صلاحیت نیم درصد از این افراد احراز نشده است. که افراد احراز صلاحیت نشده بر اساس مهلتی که قانون تعیین کرده است می توانند در مهلت ۴ روزه با ارئه مدارک و مستندات خود به هیات نظارت استانی نسبت به عدم احراز صلاحیت خود اعتراض نمایند.

,

وی با اعلام این موضوع که انتخابات شورها در سطح شهر مهاباد و در  ۶۱ شعبه اخذ رای به صورت الکترونیکی برگزار می شود گفت: کل شعب اخذ رای شهری روستای حدود ۱۶۰ شعبه می باشد که در هر شعبه دو صندوق اخذ رای برای ریاست جمهور و شورای شهر قرار خواهد گرفت که انتخابات شوراهای اسلامی در سطح شهر به صورت مکانیزه و در روستاها به صورت دستی و سنتی برگزار خواهند شد.

,

فرماندار مهاباد نسبت به شیوه برگزاری رای گیری انتخابات ریاست جمهور در این شهرستان هم گفت: انتخابات ریاست جمهور در شعب شهری و روستایی به صورت دستی برگزار خواد شد.

,

معاون استاندار و فرماندار مهاباد ضمن تاکید بر اجرای صحیح و قانونمند انتخابات از مقابله با هرگونه زیاده خواهی کلیه شخصای حقیقی و حقوقی اعم از افراد ذی نفوذ ارگانها و سازمانها در امر انتخابات خبر داد و افزود، مشارکت حد اکثری و پر شور و انتخاباتی سالم و بدون شائبه هدف اصلی برگزار کنندگان انتخابات در این شهرستان محسوب می شود.

,

انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستاو دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ۲۹ اردیبهشت ماه جاری همزمان با سراسر کشور در شهرستان مهباد نیز برگزار خواهد شد.

,


انتهای پیام/ 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه