اخبار داغ

معاون فرهنگی، اجتماعی اوقاف کرمان خبر داد؛

اعزام 40زائر بار اولی از محل نیات موقوفات کرمان به عتبات عالیات

اعزام 40زائر بار اولی از محل نیات موقوفات کرمان به عتبات عالیات
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف کرمان گفت: از محل عواید موقوفات کرمان،40 زائر برای اولین‌بار به عتبات عالیات اعزام می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرمان کرمان؛حجت‌الاسلام سیدرضا فاطمی معاون فرهنگی و اجتماعی  اواقاف کرمان اظهار کرد: در راستای عمل امینانه به نیات واقفان با موضوع سفر به عتبات عالیات به همت اداره کل اوقاف کرمان ، 40 زائر بار اولی به‌صورت رایگان به عتبات عالیات مشرف می شوند.
وی با بیان اینکه این طرح همزمان با سراسر کشور اجرا می شود گفت: این تعداد زائر از بین خانواده‌ی هیئت امناء و خادمین اماکن متبرکه،خانواده محترم شهداء مدافع حرم استان، جمعی از مربیان قرآنی و افراد معرفی شده از سوی دفاتر ائمه‌ی جمعه استان انتخاب شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان,
,

وی با اشاره به اعتبارات تخصیص داه شده به این طرح افزود: همه هزینه های این طرح از محل نیات موقوفات مرتبط و منطبق استان تامین شده است.

,

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان هدف از اجرای این امر فرهنگی را ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف و موقوفات بیان و خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با اجرای صحیح این کار خیر،گام مهمی در پیشبرد برنامه های فرهنگی در استان برداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه