اخبار داغ

آیت الله فرحانی:

عملکرد همه دولت ها باارزش های انقلابی مدنظر رهبری زاویه داشته است/ قانون مداری باید به عنوان شاخص اصلی نیروهای انقلابی مطرح شود

عملکرد همه دولت ها باارزش های انقلابی مدنظر رهبری زاویه داشته است/ قانون مداری باید به عنوان شاخص اصلی نیروهای انقلابی مطرح شود
آیت الله فرحانی گفت: قانون در زمینه انتخابات حرف اول را می زند و قانون مداری و تمکین از قانون باید به عنوان شاخص اصلی یک نیروی انقلابی در جامعه مطرح شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری  در گفتگو با آرمان کرمان ؛ در خصوص شاخص های دولت اسلامی و دیدگاه های رهبر معظم انقلاب در این زمینه اظهار کرد: به نظر می رسد که مطالبات و منویات رهبر معظم انقلاب  در دوره رهبری ایشان که نزدیک  به سی سال می گذرد، در هیچ کدام از دولت ها محقق نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آرمان کرمان,  آرمان کرمان,

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: عملکرد دولت های سازندگی، اصلاحات، دولت نهم و دهم و همچنین تدبیر و امید با عقاید معظم له در زمینه ارزش های انقلاب و ارزش هایی که امام خمینی (ره) ملتزم به آنها بودند و همچنین درعرصه خدمت عمومی به قشر مستضعف و مردم زاویه داشته است.

,

وی ابراز کرد: دغدغه های رهبری بر مبنای انقلاب اسلامی است که باید با جهاد اکبر از آن مراقبت کنیم لذا می بینیم ایشان همواره از حوزه های علمیه، خبرگان رهبری، دانشگاهیان،بسیجیان، نخبگان وفرهیختگان شاخص های انقلابی ماندن را مطالبه می کنند.

,

آیت الله فرحانی اذعان داشت: شاخص یک دولت اسلامی این است که انقلابی فکر کند، عمل نماید و برنامه دهد  اما این شاخص هنوز محقق نشده است.

,

وی افزود: با توجه به عدم تحقق این شاخص، دشمن سعی می کند که بین حاکمیت و مردم  از طریق نفوذ در دولت ها شکاف ایجاد کند که بر مردم ما  فرض است تا با شرکت در این انتخابات، این شکاف را پر کنند  و اجازه ندهند که ادامه پیدا کند.

,

این نماینده مجلس خبرگان با تاکید بر فرمایشات همیشگی مقام معظم رهبری در خصوص رعایت قانون بیان کرد:  قانون در زمینه انتخابات حرف اول را می زند  و قانون مداری و تمکین  از قانون باید به عنوان شاخص اصلی یک نیروی  انقلابی در جامعه مطرح شود.

,

آیت الله فرحانی گفت: مطالبه مردم از همه شخصیت ها  در قبل و بعد و در حین برگزاری انتخابات باید  احترام به قانون و قبول آن باشد چرا که زیر پا گذاشتن قانون، موجب تضییع حقوق مردم می شود کمااینکه  رهبری فرمود هیچ گاه در جریان انتخابات دخالت نمی کنم مگر در جایی که حقوق مردم ضایع شود.

,

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: بنابراین قانون مداری و احترام به قانون باید جا بیافتد و امروز هم تمام نامزدها اذعان کرده اند که به نظرات شورای نگهبان احترام گذاشته و از آن تمکین می کنند که امیدواریم با استمرار قانون مداری و قانون پذیری مشکل خاصی در انتخابات نداشته باشیم.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه