اخبار داغ

مسیرهای ممنوعه تبلیغات کاندیداهای شورای شهر در مهاباد اعلام شد

مسیرهای ممنوعه تبلیغات کاندیداهای شورای شهر در مهاباد اعلام شد
بر اساس تصمیم کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات مهاباد کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی حق ایجاد ستاد در برخی از مسیر های این شهر را نخواهند داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مکریان،بر اساس تصمیم کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات مهاباد کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی حق ایجاد ستاد در  برخی از مسیر های این شهر را نخواهند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از مکریان،بر اساس تصمیم کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات مهاباد کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی حق ایجاد ستاد در  برخی از مسیر های این شهر را نخواهند داشت., مکریان,

مسئول روابط عمومی فرمانداری مهاباد در جلسه کمیته تبلیغات اطلاع رسانی ستاد انتخابات این شهرستان از تصمیم این ستاد در ایجاد برخی محدودیت ها برای کاندیداهای شورای اسلامی شهر در این حوزه انتخابیه خبر داد.

,

فرهاد ذهابی در این باره افزود، بنا بر این تصمیم کاندیداهای محترم احراز صلاحیت شده انتخابات شورای اسلامی شهر در موعد مقرر قانونی تبلیغات که از ۲۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا ساعت ۲۴ روز ۷ اردیبهشت ماه جاری ادامه خواهد یافت حق ایجاد ستاد تبلیغاتی در برخی مناطق پر رفت و آمد شهر از جمله میدان شهرداری، خیابان جمهوری اسلامی تا چهار راه آزادای، خیابان صلاح الدین غربی، خیابات سید نظام تا چهارراه میدان آرد را نخواهند داشت.

,

وی ضمن اعلام این مطلب که این محدودیت ها شامل ستاد های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری نخوهد شد افزود؛ همچون سالهالی گذشته و برای حفظ سیمای بصری شهر محلهای برای نصب پلاکاردها و پوستر های تبلیغاتی کانددیدا در ۵۹ نقطه این شهر در نظر گرفته شده که کلیه کاندیداها تنها در این محلها قادر به نصب پوستر و پلاکارد های تبلیغاتی خود هستند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه