اخبار داغ

سرپرست شبکه بهداشت و درمان سرپلذهاب:

فعالین علوم آزمایشگاهی نقش مهمی در تشخیص و درمان بیماریها دارند

فعالین علوم آزمایشگاهی نقش مهمی در تشخیص و درمان بیماریها دارند
سرپرست شبکه بهداشت و درمان سرپلذهاب باتاکید بر لزوم حفظ سلامت کار در جامعه علوم آزمایشگاهی گفت: فعالین علوم آزمایشگاهی نقش مهمی در تشخیص و درمان بیماریها دارند و بی ادعا در کنار پزشکان برای درمان بیماران تلاش می نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا دکتر مازیار طهماسبی در گفتگو با بازی دراز، ضمن ارج نهادن به جایگاه  فعالین حوزه آزمایشگاهی اظهار داشت: 30 فروردین با هدف گرامیداشت "حکیم اسماعیل جرجانی" و فعالان حوزه علوم آزمایشگاهی تعیین شده است و ما نیز این مناسبت ارزشی را به فعالان این حوزه تبریک میگوییم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی درا,

وی با اشاره به اینکه روز جهانی علوم آزمایشگاهی مصادف با 15 آوریل (26 فروردین) است، تصریح کرد: در واقع حکیم اسماعیل جرجانی از اولین اساتید و دانشمندان ایرانی بود که در زمینه آزمایشگاه و علوم آزمایشگاهی کار کرده است. 

,


سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان در معرفی اهمیت کار پرسنل علوم ازمایشگاهی بیان داشت: تشخیص پزشک  برای درمان بیماری، بر اساس جواب آزمایشگاه صورت می گیرد و این نشان از اهمیت کار در آزمایشگاه ها است.

,
,

 

,

وی افزود: با توجه باینکه آزمایشگاه ها، در تشخیص بیماری و کمک به پزشک  نقش حساس و مهمی دارند، بنابراین سلامت کار در ازمایشگاهها بایستی در همه موارد مورد توجه دست اندرکاران جامعه آزمایشگاهی قرار گیرد.

,

 

,

طهماسبی ضمن قدردانی از مسوولان و کارشناسان آزمایشگاهی ابراز داشت: حقیقتاًجامعه آزمایشگاهی بی ادعا و پرتلاش در کنار پزشکان برای تشخیص و درمان بیماری تلاش می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه