اخبار داغ

فرمانده سپاه درگز:

دشمن با هزینه‌های میلیاردی به دنبال ضربه زدن به سپاه است

دشمن با هزینه‌های میلیاردی به دنبال ضربه زدن به سپاه است
فرمانده سپاه درگز گفت:دشمن با هزینه‌های میلیارد دلاری در سال‌های اخیر برای خدشه به نام و فعالیت‌های سپاه انقلاب اسلامی سرمایه گذاری کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از درگزخبر، شب گذشته (2 اردیبهشت)، به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، محمدرضا غفاری فرمانده سپاه درگز در جمع نمازگزاران مسجد امام حسین علیه‌السلام گفت: امروز دوست و دشمن در عرصه‌های مختلف از سپاه صحبت می‌کنند؛ که این به خاطر اهمیت فعالیت‌های سپاه در چند دهه اخیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , درگزخبر, ، شب گذشته (2 اردیبهشت)، به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، محمدرضا غفاری فرمانده سپاه درگز در جمع نمازگزاران مسجد امام حسین علیه‌السلام گفت: امروز دوست و دشمن در عرصه‌های مختلف از سپاه صحبت می‌کنند؛ که این به خاطر اهمیت فعالیت‌های سپاه در چند دهه اخیر است.,

وی افزود: اغلب فعالیت و خدمات ارزنده سپاه پاسداران به‌درستی اطلاع‌رسانی نشده است و رسانه‌ها که در عموما اختیار دشمنان نظام قرار دارند اقدام به شایعه‌پراکنی علیه آن کرده‌اند.

,

غفاری گفت: دشمن در کنار ایران هراسی، شیعه هراسی، اسلام هراسی و انقلاب هراسی که همواره مطرح می‌کند به سپاه هراسی نیز می‌پردازد.

,

وی ادامه داد: دشمن با هزینه‌های میلیارد دلاری در سال‌های اخیر برای خدشه به نام و فعالیت‌های سپاه انقلاب اسلامی سرمایه گزاری کرده است.

,

فرمانده سپاه درگز خاطرنشان کرد: بعضی‌ها می‌خواهند سپاه در داخل یک پادگان محبوس و خنثی باشد؛ که دلیل آن این است که سپاه در برابر قدرت‌های سوء آن‌ها ایستادگی می‌کند.

,

وی افزود: تاریخ اسلام درس عظیمی است؛ که نباید فراموش شود امروز انقلاب اسلامی در داخل خود نیاز به افرادی مشابه طلحه و زبیر ندارد.

,

غفاری اذعان داشت: این انقلاب اسلامی متعلق به امام زمان(عج) است و محدود به مرزهای جغرافیایی نیست و سرباز آن بودن نیز آسان نیست.

,

وی تأکید کرد: در این انقلاب ریزش‌ها و رویش‌ها ادامه دارد اما رویش‌های آن بیشتر است و در مسیر خود به راهش ادامه می‌دهد.

,

فرمانده سپاه درگز به بخشی از فعالیت‌های سپاه اشاره کرد و گفت: فعالیت سپاه در محرومیت‌زدایی و سازندگی در کل کشور کاملاً مشهود است که تنها در درگز می‌توان به پروژه‌ای مختلف اشاره کرد.

,

وی ادامه داد: اجرای پروژه سنگین و عظیم خط انتقال گاز از سرخس به درگز در کمتر از یک سال انجام شد که درحالی‌که پروژه بسیار سطحی در این شهرستان وجود دارد که بیش از سه دهه هنوز کامل نشده است.

,

غفاری با اشاره به فعالیت‌های متنوع سپاه گفت: در سال گذشته، درزمینهٔ اشتغال‌زایی و تولید بیش از 1میلیارد تومان به شهروندان درگزی واگذار شد.

,

وی افزود: فقط در سال 95 بیش از 1000 نفر روز بسیجی اردوی جهادی در شهرستان درگز فعالیت کردند.

,

فرمانده سپاه درگز تأکید کرد: وظیفه سپاه حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی که در قانون اساسی و سخنان امام خمینی(ره) به‌صراحت به آن تأکید کرده است.

,

وی تصریح کرد: نگاه سپاه به انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه است و به جریان‌های سیاسی و احزاب نیست.

,

غفاری خاطرنشان کرد: یکی از مأموریت‌های سپاه، امنیت است که در فراز نشیب‌های انقلاب از جنگ تحمیلی تا فتنه 88 سپاه در حفظ آن از هیچ تلاشی دریغ نکرد و در کنار مردم، در بعد بین‌المللی و منطقه‌ای بسیار خوش درخشید.

,

وی افزود: اگر امروز در سوریه نجگیم باید در داخل شهرهایمان با دشمن بجنگیم.

,

وی در پایان به سخن امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: در هرجایی از عملکردمان که فریاد دشمن بلند شد بدانیم که در آنجا خوب عمل کرده‌ایم و امروز تمام هجمه دشمن علیه سپاه مؤید این سخن امام خمینی(ره) است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه