اخبار داغ

مدیر کل زندان های استان آذربایجان شرقی:

انجمن حمایت از زندانیان میانه در زمره برترین های کشور/ اشتغال و توانمندسازی راهگشای مشکلات زندانیان است

انجمن حمایت از زندانیان میانه در زمره برترین های کشور/ اشتغال و توانمندسازی راهگشای مشکلات زندانیان است
مدیر کل زندان های استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه انجمن حمایت از زندانیان میانه سال گذشته جزو مجموعه های منسجم و برتر از لحاظ خدمات دهی در کشور بود، افزود: اشتغال زایی پایدار برای زندانیان و خانواده آنها می بایست جزو مهم ترین اهداف مجموعه های حمایتی قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از میانا، خشایار جمشیدی روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه در جلسه انجمن حمایت از زندانیان میانه با بیان اینکه این انجمن حمایت سال گذشته به عنوان انجمن برتر کشور معرفی شده است، اظهار داشت: فرهنگ سازی و افزایش اعتماد مردم جامعه نسبت به زندانیان و خانواده آنها سبب کمک های بیشتر در راستای حل مشکلات معیشتی و حقوقی آنان خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میانا,

 

,

مدیر کل زندان های استان آذربایجان شرقی عدم بهره مندی از کمک های دولتی و چارت مشخص به منظور تامین نیروی انسانی برای انجمن زندانیان را عمده مشکلات این مجموعه عنوان کرد و افزود: علی رغم وجود تنگناها اشتغال پایدار جزو برنامه های الویت دار در کنار کمک های نقدی و غیر نقدی به زندانیان و خانواده آنها می باشد.

,

 

,

وی بر لزوم  راه اندازی فروشگاه ها و نمایشگاه های دائمی عرضه محصولات تولیدی زندانیان بویژه صنایع دستی تاکید و افزود: میزان بازگشت به زندان افراد آموزش دیده کمتر از ۵ درصد و این آمار نسبت به زندانیان فاقد مهارت بالای ۲۰ ۲۰ درصد است.

,

 

,

انجمن حمایت از زندانیان میانه در زمره برترین های کشور

, انجمن حمایت از زندانیان میانه در زمره برترین های کشور,

 

,

جمشیدی تصریح کرد: در حال حاضر ۷۰ درصد زندانیان متاهل و جزو خانواده های نیازمند هستند.

,

 

,

وی همچنین از فرسودگی و عدم ظرفیت اکثر زندان ها در سطح استان خبر داد و گفت: متاسفانه این مسئله باعث شده تا در تفکیک زندان با جرایم عمد و غیر عمد دچار مشکل شویم.

,

 

,

حمید شکری نیز در جلسه انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان با اشاره بر لزوم واگذاری و مشارکت طرح های اقتصادی این انجمن به بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت های حداکثری قانونی از جمله رای باز به منظور مشارکت زندانیان در این قبیل طرح ها، افزود: خوشبختانه انجمن حمایت از زندانیان میانه در حال حاضر با ۱۲۰ خانواده تحت پوشش و با آزادسازی بیش از ۲۵ نفر از زندانیان در سال گذشته، طرح های اشتغالزایی و حمایتی از جمله تامین کمک هزینه تحصیلی و درمانی  با بیش از ۷۰۰ میلیون تومان را به اجرا گذاشته است.

,

 

,

 

,

انجمن حمایت از زندانیان میانه در زمره برترین های کشور

, انجمن حمایت از زندانیان میانه در زمره برترین های کشور,

 

,

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه به آغاز مراحل ساخت ساختمان جدید انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان خبر داد و گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۱۰۰متر مربع و زیربنای ۳۰۰۰متر مربع با کاربری تجاری و خدماتی تحت عنوان (ساختمان عدالت) احداث می گردد.

,

 

,

وی تصریح کرد: طبق برآوردهای انجام یافته در مدت زمانی حدود دوسال پروژه حاضر و به اتمام می رسد هزینه برآورد شده برای احداث مبلغی حدود ۲۵میلیارد ریال خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه