اخبار داغ

کارشناس مسائل غرب آسیا:

برجام بدون هیچ گشایش در حوزه اقتصادی حاصل گام‌های لرزان دولت یازدهم/رئیس جمهور آینده برجام را به آتش بکشد

برجام بدون هیچ گشایش در حوزه اقتصادی حاصل گام‌های لرزان دولت یازدهم/رئیس جمهور آینده برجام را به آتش بکشد
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: در مسائل بین الملل دولت یازدهم گام هایی برداشت اما تمام این گام ها لرزان بوده است و هیچ گونه تاثیری در حوزه اقتصادی و داخلی نداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حسن هانی زاده، کارشناس مسائل غرب آسیا در گفت‌وگو با خاورستان، با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه ایران به روح برجام پایبند نیست، اظهار کرد: انتخابات آمریکا تحت فشار لابی صهیونیست و برخی کشورهای منطقه بوده است از این رو دونالد ترامپ برای کسب آرای صهیونیست ادعای پوچی کرد که برجام را پاره می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

 وی خاطرنشان کرد: درپی این ادعای بی منطق ترامپ که اعتقادی به توافق نامه برجام ندارد، برجام با چالش بسیار جدی رو به روست و امکان دارد این توافق نامه نادیده گرفته شده و از سوی آمریکا لغو شود.

,

 این کارشناس مسائل غرب تصریح کرد: از سوی برخی جریان های سیاسی برجام بزرگترین دستاورد دولت یازدهم بوده و این در حالی است که آمریکا به این توافق نامه پایبند نیست لذا برجام چالش بسیار بزرگی برای ایران تلقی می شود؛ برخی که از مخالفان برجام به نام دلواپس یاد کرده بودند حال احساس خطر می کنند.

,

 
وی با تأکید بر بازنگری تیم مذاکره کننده در مسئله برجام، ابراز کرد: در مسائل بین الملل دولت یازدهم گام هایی برداشت اما تمام این گام ها لرزان بوده است و هیچ گونه تاثیری در حوزه اقتصادی و داخلی نداشت، همچنین برجام نیزهیچ گونه گشایشی در حوزه اقتصادی حاصل نکرد.
 

,
,
,

هانی زاده با اشاره به اینکه برجام هیچ دستاوردی به همراه نداشته است، عنوان کرد: این احتمال بسیار قوی است که ترامپ برجام را نادیده بگیرد از این رو رئیس جمهور آینده باید یک تصمیم ملی اتخاذ کند به گونه ای که در صورت نقض برجام و پاره شدن آن از سوی آمریکا، رئیس جمهور ایران با تکیه بر منویات رهبر معظم انقلاب برجام را به آتش بکشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه