اخبار داغ

واکنش رئیس هیئت فوتبال به سخنان رئیس اداره ورزش و جوانان بوکان

واکنش رئیس هیئت فوتبال به سخنان رئیس اداره ورزش و جوانان بوکان
رئیس هیئت فوتبال گفت:نده تمام زندگی خود را صرف فوتبال بویژه فوتبال شهرستان کردم و بابت این هم منتی سر کسی ندارم زیرا فوتبال باعث شد که من از تمامی بدی های جامعه بدور باشم و هر چه انجام دهم هنوز نمی توانم خوبی های فوتبال رو جبران کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس،به دنبال سخنان چند روز گذشته رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوکان در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطرح شدن موضوعات مختلفی همچون آینده هیئت فوتبال بوکان و مالکیت تیم فوتبال سردار، سعید شوکتی رئیس هیئت فوتبال بوکان در گفتگوی با خبرنگار کانی پرس به این موضوعات واکنش نشان داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

سعید شوکتی در ابتدای گفتگوی خود با خبرنگار کانی پرس عنوان کرد: بنده تمام زندگی خود را صرف فوتبال بویژه فوتبال شهرستان کردم و بابت این هم منتی سر کسی ندارم زیرا فوتبال باعث شد که من از تمامی بدی های جامعه بدور باشم و هر چه انجام دهم هنوز نمی توانم خوبی های فوتبال رو جبران کنم.
وی افزود: من فوتبال بوکان را دوست دارم و حاضرم تمام زندگیم را نیز بابت موفقیت این رشته ورزشی در بوکان بدهم و بابت این کار افتخار می کنم.
شوکتی در ادامه گفتگوی خود درباره سخنان ریاست اداره ورزش و جوانان بوکان و شائبه های به موجود آمده در مورد آینده ریاست هیئت فوتبال بوکان عنوان کرد: بنده خود به علت خستگی مفرط چند روز بعد از انتصاب ریئس اداره ورزش و جوانان بوکان ، در ٩ ماه پیش با حضور در دفتر وی خواهان کناره گیری از ریاست هئیت فوتبال شدم که وی با تصمیم من در آن ًبازه زمانی مخالف کرد.
رئیس هیئت فوتبال بوکان ادامه داد: بعد از گذشت چند ماه و بنا به پیشنهاد بنده به رئیس اداره ورزش و جوانان اقاى منصور رسولیان جهت حضور در هیئت فوتبال شهرستان پیشنهاد شد و قرار بر این شد که مدت یک سال به عنوان مشاور در هیئت فوتبال حضور داشته باشد تا با روند کارها آشنا شود وبعد از آن بنده مسئولیت را به وی بسپارم.
سعید شوکتی تصریح کرد: بنده با ریاست اداره ورزش و جوانان در باره تمامی مسائل به توافق رسیده بودم که به یک باره مصاحبه ای از ایشان در فضای مجازی منتشر شد که طی آن اعلام شده بود بنده از کار برکنار شده ام.
این فوتبالیست پیشکسوت بوکانی عنوان کرد: بنده با دیدن این مصاحبه شکه شدم چون به واقع حق من چنین ادبیاتی از سوی این مسئول نبود.
وی خاطر نشان کرد: تغییر در هیئت های فوتبال شهرستانی با تمام هیئت های ورزشی فرق دارد زیرا برای تغییر هیئت فوتبال رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گزینه خود را به هیئت فوتبال استان معرفی مى کند و بعد از استعلامات حراستی از اداره کل ورزش و جوانان، هیئت فوتبال استان در باره تائید یا رد آن تصمیم گیری خواهد کرد.
شوکتی ادامه داد: هیئت فوتبال بوکان در حالی که جزو بهترین هیئت های استانی است و بنده نیز در هیئت رئیسه استان حضور دارم ، هیئت فوتبال آذربایجان غربی با پیشنهاد تغییر بنده مخالفت کردند.
رئیس هیئت فوتبال شهرستان بوکان در جواب سئوال خبرنگار کانی پرس در باره ادامه این روند و کشمکش میان هیئت فوتبال استان و اداره ورزش و جوانان شهرستان بوکان عنوان کرد: هئیت فوتبال استان بنده را به عنوان رئیس هیئت فوتبال شهرستان می شناسد و بنده نیز با قدرت به کار خود ادامه خواهم داد همچنان که خود ریاست اداره ورزش و جوانان عنوان کرده منتظر استعفاى وی خواهم ماند.
این پیشکسوت فوتبال بوکان در ادامه سخنان خود در جواب یکی دیگر از اتهامات وارده به هیئت فوتبال در باره عدم حضور پیشکسوتان فوتبال در میدان های ورزشی گفت: بنده واقعا تعجب می کنم از این سخنان زیرا بیش از ٧٠ درصد پیشکسوتان این رشته ورزشی در بهترین زمان ممکن در استادیوم وحدت به تمرین می پرداختند و آنکه هیچ کدام حضور نداشتند حرف کاملا مضحکی است.
وی در باره ارتباطات هیئت فوتبال بوکان با استان نیز خاطر نشان کرد: مگر ارتباط و گرفتن امتیاز بد است؟ بنده با همین ارتباطات سازنده توانستم برای اولین بار میزبانی مرحله دوم رقابت های امیدها را در اردیبهشت برای بوکان بگیرم و دو دوره مربیگری سطح c در بوکان برگزار کنم.
شوکتی افزود: با همین ارتباطات ما اکنون بیش از ٢٥ داور فعال داریم که در سطح استان نمونه است و همچنین تیم بانوان ما در لیگ کشوری حضور دارد و تمام این امتیازات با همین ارتباطات برای فوتبال بوکان به وجود امده است. حال این رابطه ها خوب است یا بد؟
شوکتی همچنین به رتبه بندی هئیت های فوتبال استان و رتبه دوم هیئت فوتبال شهرستان نیر اشاره کرد و ادامه داد: بنده اصلا با این رتبه بندى کارى ندارم ولی آنانکه می گویند فوتبال بوکان سرتر از ارومیه است بدانند هم اکنون ارومیه بیش از سه تیم در لیگ های کشوری دارد و چندین بازیکن نیز در تیم های مخطلف کشوری دارد ولی بوکان تنها دارای یک تیم کشوری است که آنهم بدلیل نبود اسپانسر مالی است.
سعید شوکتی در ادامه به مالکیت تیم سردار نیز اشاره کرد و گفت: امتیاز دسته دوم فوتبال با زحمات فراوان نماینده پر تلاش این شهر در مجلس شورای اسلامی برای بوکان کسب شد که در ان زمان و به علت ضیق وقت و نیاز به ثبت در شرکت ها به نام سردار به مردم معرفی شد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

وی ادامه داد: این امتیاز برای مردم بوکان است ولی قانون فدراسیون، فوتبال شهرستانها را نمی شناسد بلکه از کانال هیئت فوتبال استان تیم به هیئت فوتبال شهرستان واگذار مى شود.
رئیس هیئت فوتبال بوکان عنوان کرد: اینکه از سوی هیئت فوتبال استان این تیم به بوکان داده شده ملاک ان نیست که آنان اعلام کنند، امتیاز سردار متعلق به هئیت فوتبال استان است زیرا این تیم از سوی شخص نماینده محترم بوکان برای مردم این شهر کسب شده است و تابحال هیئت فوتبال استان نیز چنین ادعایى نداشته است.
وی ادامه داد: همچنان که عنوان شد در زمان گرفتن امتیاز تیم های کشوری نیاز به ثبت در شرکت ها است که به علت کمبود وقت در آن زمان تیم به نام سردار که قبلاً در اداره ثبت شرکتها به ثبت رسیده بود، نام گذاری شد که این شرکت به نام بنده است ولی بنده هیچگاه ادعای مالکیت ندارم و نخواهم داشت زیرا این تیم دستاورد نماینده محترم مردم بوکان و متعلق به مردم بوکان است.
شوکتی خاطر نشان کرد: به هواداران سردار قول خواهیم داد که با هماهنگی مسئولان شهرستانی، تیمی قدرتمند را روانه مسابقات خواهیم کرد و بنده نیز چه باشم چه نباشم با تمام توان از سردار حمایت می کنم.

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه