اخبار داغ

متقاضیان مسکن باب الحوائج قرچک خواستار تحویل واحدهای خود شدند

متقاضیان مسکن باب الحوائج قرچک خواستار تحویل واحدهای خود شدند
جمعی از متقاضیان مسکن باب الحوائج شهرستان قرچک که علیرغم وعده مسئولان، خانه های به آنان تحویل داده نشده، با تجمع در جلوی فرمانداری خواستار مشخص شدن وضعیت خود شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قرچک آنلاین- جمعی از متقاضیان مسکن باب الحوائج شهرستان قرچک در طی چند روز اخیر با تجمع در جلوی فرمانداری این شهرستان خواستار رسیدگی به وضعیت خود شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین-,

اغلب این متقاضیان که از قشر مستضعف و ضعیف این شهرستان هستند با آغاز ثبت نام ساختمان باب الحوائج در قرچک، اقدام به پیش خرید این واحدهای مسکونی کردند و علیرغم واریز وجوه نقدی در چندین مرحله هنوز واحدهای خود را تحویل نگرفته اند.

,

متقاضیان این مسکن ها که برای چندمین بار در این شهرستان به روند موجود اعتراض کرده و خواستار رسیدگی به وضعیت خود شده اند، هنوز این مشکل به سرانجام نهایی نرسیده است.

,

یکی از متقاضیان در گفت و گو با خبرنگار قرچک آنلاین اظهار داشت: همه ما تمام سرمایه خودمان را برای خرید یک واحد مسکنی گذاشته ایم و خیلی چیزهای زندگیمان را برای خانه دار شدن از دست داده ایم.

,

وی گفت: با گذشت چند سال هنوز هم صاحب خانه نشده ایم وبه هر کجا مراجع می کنیم، به ما کمک نمی شود و شخصی که این خانه ها را به ما واگذار کرده است، جواب گو نیست ومتواری می باشد.

,

, ,

, ,

متقاضی مسکن افزود: تاکنون چندین بار تجمع برای رسیدگی به وضعیت موجود از سوی صاحبان مسکن باب الحوائج انجام شده و با مسئولان امر نیز رایزنی و دیدارهایی صورت گرفته است اما هنوز به نتیجه لازم دست پیدا نکرده ایم.

,

یکی دیگر از متقاضیان بیان کرد: در حالی که چهار سال پیش، مبلغ پیش قسط  را واریز و مابقی را به صورت چک پرداخت کرده ام، تا اکنون مسکنی که قرار بود به من تعلق گیرد، تحویل داده نشده است .

,

وی افزود: تمام زندگی من از دست رفته است و هیچ چیزی ندارم و برای گرفتن جواب درست جلوی فرمانداری خواهم ماند.

,

گفتنی است، پروژه مسکن باب الحوائج در سه فاز در قرچک آغاز به کار کرد و پس از مدتی و با تاخیر فاز اول تحویل خریداران شد و اما فاز دوم و سوم همچنان تحویل نشده است  و این مسکن ها با مشارکت (س.ن) یکی از اعضای شورای شهر قرچک و آقایان (ا.ت) و (ا. ن) انجام شده است.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه