اخبار داغ

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمان:

جشنواره‌ای با هدف آشنایی بیشتر جامعه با زندگی و سیره امام رضا(ع)

جشنواره‌ای با هدف آشنایی بیشتر جامعه با زندگی و سیره امام رضا(ع)
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمان از برگزاری هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با 6 عنوان کتاب در بخشهای کودک، نوجوان و بزرگسال با جوایز ارزنده نقدی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آرمان کرمان؛ محمد جواد حسین زاده درجلسه ستاد برنامه ریزی هفتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی  با اعلام این خبر، هدف از برگزاری این جشنواره را گسترش و ترویج فرهنگ کتابخوانی با موضوع فرهنگ غنی اسلامی و سیره ائمة معصوم(ع) عنوان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان,

وی گفت: 6 عنوان کتاب با موضوع‌های امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و حضرت احمد بن موسی(ع) در این جشنواره برای سه گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال آماده و به مخاطبان عرضه می‌شود.

,

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمان افزود: در بخش کودک، کتاب «10 قصه از امام رضا (ع) برای بچه‌ها » نوشته مژگان شیخی و در بخش نوجوان کتاب «ماه غریب من» نوشته مجید ملا‌محمدی معرفی شده است.

,

حسین زاده خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقه کتابخوانی با توجه به شخصیت معنوی حضرت معصومه (س) و احمد بن موسی(ع) و همچنین تقارن برگزاری جشنواره با دهه کرامت (ولادت این دو بزرگوار در این ایام) برای بخش جوان و بزرگسال علاوه بر کتاب با موضوع امام رضا (ع)، کتاب با موضوع آن بزرگواران نیز انتخاب شده است که از این قرار است: « امام رضا علیه‌السلام و زندگی» و «مهارت‌های زندگی در سیره رضوی»؛ «بانوی ملکوت» و «چلچراغ».

,

وی  با دعوت از روشندلان کرمانی برای شرکت در این جشنواره گفت: کتاب صوتی و نسخه بریل این کتابها نیز برای روشندلان علاقمند به مطالعه و شرکت در مسابقه اماده است.

,

حسین زاده همچنین با تاکید بر اینکه تکمیل مشخصات فردی اعضای خانواده در پاسخنامه الزامی است، تصریح کرد: برای شرکت در قالب خانوادگی مسابقه، ضروریست دفترچه پاسخنامه تکمیل و ارسال شود و برای شرکت در بخش کودک، کودکان باید جذاب‌ترین بخش کتاب از نظر خودشان را تصویرسازی کرده و یا به صورت ویدئویی در ۵ دقیقه کتاب را بخوانند و یا موضوع کتاب را تعریف کنند.

,

وی در خصوص جوایز این جشنواره بیان کرد: ۳۱۳ جایزه ملی از سهم یک میلیون تا ۱۵ میلیون ریال برای نفرات برگزیده در نظر گرفته شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه