اخبار داغ

روبان به ظاهر افتتاح شده ای که کارگران بیجاری را بیکار کرد / وقتی قیچی آقای استاندار آمد نداشت !

روبان به ظاهر افتتاح شده ای که کارگران بیجاری را بیکار کرد / وقتی قیچی آقای استاندار آمد نداشت !
کشتارگاه صنعتی ماهان طیور بیجار که در سال 94 با ظرفیت ۲۰۰۰ قطعه در ساعت و با اشتغالزایی ۱۲۰ نفر مستقیم و ۱۵۰ نفر غیر مستقیم و پوشش ۶۱ مرغداری سطح شهرستان بعلت مشکلات مالی در حال تعطیل شدن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بیجار بام ایران ، حسن روحانی با سخنرانی و وعده های داغش در خرداد 94 با رای مردم در مرداد 92 توانست بر مسند ریاست جمهوری تکیه بزند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیجار بام ایران,
,

از مهمترین شعارهای دولت تدبیر و امید که بعد از گذشت 4 سال در حد شعار باقی مانده است ، ارتقاء وضعیت معیشتی مردم در طی 100 روز بود.
 

,
,

روزهای عمر دولت از 100 به یک هزار هم رسید اما خبری از بهبود وضعیت اقتصادی مردم در این دولت نشد.
 

,
,

مهمترین دستاورد دولت با توجه به رکود اقتصادی و نبود نقدینگی و سنگ اندازی ابر قدرت های مانند بانک ها ، تعطیلی یکی پس از دیگری واحدهای تولیدی و صنعتی در اقصی نقاط کشور بود.
 

,
,

همزمان با چهارمین روز هفته دولت در سال 94 و با حضور استاندار کردستان،مدیر کل جهاد کشاورزی،امام جمعه،نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان،کشتارگاه صنعتی طیور ماهان بیجار  افتتاح شد.

,


 

, ,
,

کشتارگاه صنعتی طیور ماهان در سال 92 در زمینی به مساحت 14 هزار مربع کلنگ زنی شد و اعتبار صرف شده برای این پروژه 82 میلیارد ریال بود.
 

,
,

اما بعد از گذشت دو سال کشتارگاه صنعتی ماهان طیور بیجار با ظرفیت ۲۰۰۰ قطعه در ساعت و با اشتغالزایی ۱۲۰ نفر مستقیم و ۱۵۰ نفر غیر مستقیم و پوشش ۶۱ مرغداری سطح شهرستان بعلت مشکلات مالی در حال تعطیل شدن است.

,

 

,


 

, ,
,

بعد از کارخانه سیمان و شهرک صنعتی که در حال حاضر بیش از 50 واحد آن تعطیل است ، ایجاد این کشتارگاه چشم امیدی برای اشتغال جوانان بیجار بود که یکی پس از دیگری به علت نبود درآمد و شغل پایدار طعم تلخ غربت را بر کام خود شیرین کردند و عطای شهر را به لقایش بخشیدند و مهاجرت کردند.
 

,
,

این واحد تولیدی با اشتغالزایی بالا برای جوانان بیجار در حال حاضر به دلیل مشکلات مالی در حال ورشکستگی و تعطیلی است.
 

,
,

در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در مرداد ماه ۹۵ و در سنندج و با حضور استاندار تشکیل شد، مصوب گردید که ۳ میلیارد وام از طریق بانک سپه  برای رفع بدهی به این کشتارگاه پرداخت شود.
 

,
,

اکنون بعد از ۸ ماه ، هنوز این وام به کشتارگاه تعلق نگرفته است و هر بار بهانه ای برای پرداخت نکردن وام آورده اند و در آخرین بهانه که توسط بانک سپه سنندج و بیجار مطرح شده است، مبلغ ۳ میلیارد تومان به ۲ میلیارد کاهش پیدا کرده و در قبال این ۲ میلیارد تومان، از این کشتارگاه، طلب ۸۰ نفر ضامن کرده اند!!!!!
 

,
,

با توجه به تصویر فوق برای بریدن روبان قرمز افتتاح در شهریور سال 94 سه نفر از مسئولان ارشد استان و شهرستان روبان قرمز افتتاح را قیچی کردند ، آیا برای عبور از خط قرمز تعطیلی این واحد تولیدی کسی را یارای مدد رسانی نیست؟؟؟
 

,
,

در حال حاضر که مهاجرت قصه پر غصه دیار بیجار گروس شده ، تعطیلی این واحد تولیدی مانند نمکی بر زخم چرکین بیکاری در این دیار است که دیگر هیچ چیز التیام بخش آن نیست.
 

,
,

تعدادی از کارگران این واحد تولیدی با ارسال نامه ای به فرماندار بیجار خواستار جلوگیری از این واحد تولیدی شدند.

,

 

,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه