اخبار داغ

عضو ستاد اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی:

دولت از لحاظ اقتصادی کارنامه قابل قبولی ندارد/جایگاه پاسپورت ایرانی کاهش پیدا کرده است

دولت از لحاظ اقتصادی کارنامه قابل قبولی ندارد/جایگاه پاسپورت ایرانی کاهش پیدا کرده است
عضو ستاد اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: بخشی از صنایع غیرفعال شده و برخی هم با کمتر از ظرفیت خود کار می کنند و از لحاظ اقتصادی نیز نتوانسته دولت کارنامه قابل قبولی داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر، حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی ایران در ۲۴ خرداد ۹۲ توانست با وعده ها و شعارهایی توجه مردم را به خود جلب کرده و رای اکثریت مردم را به دست بیاورد و به عنوان رئیس دولت یازدهم لقب بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از زرین خبر، حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی ایران در ۲۴ خرداد ۹۲ توانست با وعده ها و شعارهایی توجه مردم را به خود جلب کرده و رای اکثریت مردم را به دست بیاورد و به عنوان رئیس دولت یازدهم لقب بگیرد., زرین خبر,

وی در آن زمان با نقد وضع موجود اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور، به مردم وعده داد تا مشکلات اقتصادی چون بیکاری و گرانی را حل کند و هم مطالبات سیاسی و اجتماعی و فرهنگی مردم را محقق سازد.

,

اینک در آستانه انتخابات ۲۹ اردیبهشت، برخی که حامیان دولت هستند، دولت را در دست یابی و تحقق وعده هایش موفق دانسته و در مقابل نیز برخی دولت را ناکام در تحقق وعده ها می دانند و دولت را مورد نقد قرار می دهند.

,

در این زمینه یک عضو ستاد اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت و گویی که با ما داشت، گفت: دولت در کنار همه شعارهای متعدد که داده بود، دو شعار اساسی داشت.

,

محمدحسن آصفری اظهار کرد: توسعه سیاست روابط خارجی بین ایران و کشورهای دیگر یک شعار بود که به نظر من دولت در این زمینه نتوانسته کارنامه درخشانی داشته باشد.

,

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: با توجه به اینکه دولت همه امیدش ارتباط با غرب بود، لذا از ارتباط گیری با کشورهای همسایه حوزه خلیج فارس و غرب آسیا غافل شد و نه از آن طرف توانست ارتباطی برقرار کند و نه این طرف توانست ارتباط را توسعه دهد.

,

وی تصریح کرد: امروز جایگاه پاسپورت ایرانی که دولت شعار می داد بالا می آورد، کاهش پیدا کرده است.

,

عضو ستاد اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به موضوع اقتصاد، افزود: در آن زمان در مناظرات عنوان شد که اقداماتی انجام می گیرد که مردم نیازی به یارانه ۴۵هزارتومانی نداشته باشند اما امروز شرایط برخی از اقشار آسیب پذیر به گونه ای است که تنها امید آنها گرفتن یارانه است.

,

وی گفت: در کنار آن بخشی از صنایع غیرفعال شده و برخی هم با کمتر از ظرفیت خود کار می کنند و از لحاظ اقتصادی نیز نتوانسته دولت کارنامه قابل قبولی داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه