اخبار داغ

نماینده مردم شهرستان های بهارستان و رباط کریم:

افراد عزل شده در دوره قبل، تایید صلاحیت شدند/ اصولگرا ها در انتخابات مظلوم واقع شده اند

افراد عزل شده در دوره قبل، تایید صلاحیت شدند/ اصولگرا ها در انتخابات مظلوم واقع شده اند
نماینده مردم شهرستان های بهارستان و رباط کریم گفت: افرادی که در حدود یک ماه قبل در کمیته حل اختلاف عزل شده بودند، توسط هیئت های نظارت تایید صلاحیت شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارستانه، حجت الاسلام والمسلمین حسن نوروزی نماینده مردم شهرستان های بهارستان و رباط کریم در رابطه با تایید و رد صلاحیت های انجام شده، بیان داشت: در شهرستان های ما حتی کسانی که یک ماه قبل در کمیته حل اختلاف، آن ها را عزل کرده ایم به استناد ماده 83 قانون شورا ها، همین افراد را تایید صلاحیت کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  بهارستانه,

وی در ادامه با بیان اینکه به نمایندگان اجازه نمی دهند، برای هیئت نظارت شخصی را معرفی کنیم گفت: افراد هیئت نظارت در استان تهران همه از افراد دولت تدبیر و امید هستند، و در شهرستان های ما اجازه نمی دهند که من به عنوان نماینده مردم، شخصی را برای این هیئت معرفی نمایم.

,

حجت الاسلام والمسلمین حسن نوروزی ضمن بیان این امر که در استان تهران و شهرستان بهارستان، نسبت به انتخابات شائبه داریم، تصریح کرد: مسئولین هیئت نظارت استان تهران، آقای محمودی و آقای کلی وند حرف ما را قبول نمی کنند، من خودم به شخصه یک هفته در این هیئت نشسته ام، اما کسی توجهی نکرد.

,

وی در ارتباط با دیدگاه مردم نسبت به برگزاری انتخابات 96، اظهار داشت: مردم نسبت به شرایط برگزاری انتخابات ناراضی و ناراحت هستند، چرا که اعضای هیئت های اجرایی ما، همه از رؤسای ادارات هستند و تنها یک نفر از ما برای ورود به این هیئت قبول نموده اند.

,

نماینده مردم شهرستان های بهارستان و رباط کریم با اشاره به عدم رعایت تعادل در هیئت های نظارت استان تهران، تبیین کرد: اکثر اعضای هئیت نظارت استان تهران اصلاح طلب هستند، و تنها دو نفر اصول گرا  و یک نفر بی طرف در بین آن ها وجود دارد، که این امر به معنای ظلم آشکار است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه