اخبار داغ

امام جمعه پاکدشت:

سپاه حافظ اصل نظام است / خدمات سپاه در طول انقلاب بسیار ارزشمند است

سپاه حافظ اصل نظام است / خدمات سپاه در طول انقلاب بسیار ارزشمند است
امام جمعه پاکدشت سپاه را حافظ اصل انقلاب اسلامی دانست و گفت: خدمات سپاه برای انقلاب را حتی هیچ نهاد انقلابی دیگر نداشته است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از ارم خبر ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن لزومی بعدازظهر امروز در جمع پاسداران سپاه شهرستان پاکدشت اظهار داشت: ماه رجب و شعبان ماه آمادگی و نگهداری از اعمال می باشد و کمتر کسی حق ماه رجب را به‌جا می‌آورد، انسان باید با دعا مأنوس باشد و در این ماه‌ها زیاد دعا بخواند چراکه دعا پل ارتباط قوی با خداوند است و این ارتباط در توفیقات انسان‌ها تأثیر دارد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارم خبر,

وی در ادامه با اشاره به درگیری‌های سال بعد از پیروزی انقلاب گفت: در سال ۵۸ سپاه پاسداران به دستور امام تشکیل شد و این مجموعه هم‌دوش مردم توانست وظایف خطیری که از طرف امام محول شده بود را به خوبی انجام دهد تا امام خمینی (ره) در وصف سپاه فرمودند «اگر سپاه نبود انقلاب هم نبود.»

,

امام جمعه پاکدشت افزود: در طول مدت تشکیل سپاه پاسداران تاکنون خدمات ارزنده‌ای برای انقلاب توسط سپاه صورت گرفته که حتی هیچ ارگان انقلابی دیگر نتوانسته این خدمات را ارائه کند.

,

وی در تشریح بخشی از اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: اصل نظام را سپاه نگه داشته است به‌همین منظور باید موافقان و مخالفان سپاه را بشناسیم و بدانیم په کسانی از تشکیل سپاه خوشحال و چه کسانی ناراحت شدند، سپاه همانند گل می‌ماند که در ادوار گذشته (زمان جنگ) آن را له و نیروهایش را شهید می‌کردند امام تسلیم نمی‌شد و دوباره با همان طراوت کار خود را از سر می‌گرفت.

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت در پایان ضمن تشکر از زحمات پاسداران سپاه انقلاب اسلامی به خاطر سختی‌های موجود که از زمان شکل‌گیری با آن مواجه بودند، توصیه کرد با افتخار و سربلندی خدمت کنند و از پایمال شدن خون شهدای پاسدار در جنایات دشمان نظام و انقلاب جلوگیری شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه