اخبار داغ

مدیرشبکه بهداشت و درمان میاندوآب:

درمانگاه بخش باروق، شبانه روزی می شود

درمانگاه بخش باروق، شبانه روزی می شود
مدیرشبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: همزمان با هفته سلامت، درمانگاه بخش باروق به شبانه روزی تبدیل می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر،سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد:  اقدامات و درخواست های لازم برای تبدیل این درمانگاه به شبانه روزی انجام گرفته بود که اکنون بعد از طی مراحل اداری و فرایندهای لازم، این امر محقق شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

مدیرشبکه بهداشت و درمان میاندوآب افزود: با شبانه روزی شدن این مرکز، دست یابی به فوریت های پزشکی برای روستاهای محروم این بخش آسان شده و مردم شاهد خدمات دیگری از نظام سلامت در این بخش خواهند بود.

,

گفتنی است بخش باروق ۷۴ روستا و ۲۸ هزار نفر جمعیت دارد و ۴۸ درصد مساحت شهرستان میاندوآب را شامل می شود و نیاز به ایجاد یک درمانگاه شبانه روزی در این بخش ضروری و مهم بوده که با شبانه روزی شدن درمانگاه بخش باروق، مردم روستاها و شهر باروق از نعمت داشتن یک درمانگاه و دسترسی آسان به خدمات درمانی بهره مند می شوند.

,

بخش باروق که یکی از محروم ترین بخش های آذربایجان غربی است، دارای روستاهایی با فاصله حتی بیش از ۱۰۰ کیلومتر و فاصله ۲۰ کیلومتری شهر باروق با مرکز شهرستان است.

,

درمانگاه بخش باروق، هفته دولت امسال با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح و به بهره برداری رسید که بعد از آن تنها در ساعات اداری پاسخگوی مراجعات مردم بود که در هفته سلامت امسال نیز تبدیل به شبانه روزی می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه