اخبار داغ

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشگین‌شهر:

435 تعاونی نیمه فعال در مشگین‌شهر وجود دارد

435 تعاونی نیمه فعال در مشگین‌شهر وجود دارد
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشگین‌شهر گفت: 610 واحد تعاونی در این شهرستان وجود دارد که 175 واحد فعال بوده و 1693 مشغول بکار هستند و مابقی تعاونی‌ها نیز در دست اجرا و نیمه فعال هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، صبح امروز جلسه هماهنگی پیاده روی با خانواده به مناسبت گرامیداشت روز کار و کارگر در مشگین‌شهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرمشکین,

 

,

در این جلسه اسماعیل اکبری رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشگین‌شهر با بیان اینکه هفته کار و کارگر از 5 الی 11 اردیبهشت ماه به تشریه برنامه‌ها و عملکرد اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی پرداخت و گفت: در سال 95 بالغ بر 75 نفر در زمینه مشاغل خانگی با دریافت تسهیلات 360 میلیون تومان مشغول به کار شده و از حوزه کاریابی شهرستان که 404 نفر ثبت نام جویای کار وجود داشت 117 نفر مشغول به کار شده است.

,

 

,

وی افزود: براساس آمار سامانه رصد 512 نفر از طریق دستگاه‌های اجرایی شهرستان مشغول به کار شده است و بالغ بر 181 نفر از مقرره بیمه بیکاری استفاده می‌کنند.

,

 

,

اکبری گفت: در بحث تعاون 610 واحد تعاونی در این شهرستان وجود دارد که 175 واحد فعال بوده و 1693 مشغول بکار هستند و مابقی تعاونی‌ها نیز در دست اجرا و نیمه فعال هستند که با پرداخت تسهیلات و رفع مشکلات آن‌ها فعال می‌شوند.

,

 

,

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشگین‌شهر در تشریح برنامه‌های هفته کار و کارگر گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان پیش‌بینی و اجرا می‌شود که برجسته ترین آن‌ها همایش پیاده روی با خانواده و همایش تجلیل از کارگران شهرستان می‌باشد.

,

 

,

میرعلی رحیمی‌زاد فرماندار مشگین‌شهر ضمن گرامیداشت ایام و مناسبت‌های مختلف در اردیبهشت ماه گفت: در این ماه مناسبت‌های مختلفی وجود دارد که هر یک از این مناسبت‌ها دارای فلسفه‌ای است که در این ایام از فعالان عرصه‌های مختلف به نحو احسن تجلیل و قدردانی می‌شود.

,

 

,

وی افزود: ترویج فرهنگ سلامت، کار و ... در مناسبت‌های مختلف باید توسط دولت مردان انجام گیرد تا جامعه‌ای شاداب و پر نشاط داشته باشیم لذا نباید از کنار مناسبت‌ها به سادگی و بی تفاوت عبور کرد.

,

 

,

وی در خصوص آمار و ارقام اشاره شده گفت: این آمار و ارقام باید تجزیه و تحلیل و نقاط قوت و ضعف شناسایی شود تا آینده‌ای روشن در پیش داشته باشیم.

,

 

,

رحیمی‌زاد تا تاکید بر ثبات هزینه‌ها در کشور گفت: در چهار سال گذشته ثبات هزینه در بین مردم ثابت بوده است و نواسانات نیز کم بوده و قدرت خرید و ارزش پول نیز حفظ شده است.

,

 

,

فرماندار مشگین‌شهر با تاکید بر برگزاری همایش پیاده روی با خانواده گفت: روز جمعه 8 اردیبهشت ماه رأس ساعت 8 صبح همایش پیاده روی با جوایز نفیس و ارزنده در محل پارگ جنگلی شهرستان برگزار می‌شود و در این روز و در طول مسیر محیط زیست کیسه‌هایی بین مردم توزیع می‌کند تا علاوه بر پیاده روی با پاکسازی محوطه محیطی شاداب داشته باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه