اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده جنوب شرق استان تهران:

حفظ سلامت و امنیت انتخابات در گرو همکاری پلیس با دستگاه قضایی

حفظ سلامت و امنیت انتخابات در گرو همکاری پلیس با دستگاه قضایی
معاون هماهنگ کننده استان در دیدار با رئیس دادگستری شهرستان بیان داشت: بهترین مسیر برای حفظ سلامت انتخابات و رسیدن به کمال امنیت در گروی همکاری پلیس با دستگاه قضایی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ارم خبر "سرهنگ  سلمان آدینه وند" در دیدار کارکنان نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت با رئیس دادگستری این شهرستان اظهار داشت: بهترین مسیر رسیدن به کمال امنیت در گروی همکاری پلیس با دستگاه قضایی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارم خبر ,

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: ایجاد فضای سالم رقابت انتخاباتی و تامین امنیت در برقراری انتخابات هدف مشترک دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است.

,

در ادامه  "علیرضا کثیر لو" رئیس دادگستری شهرستان پاکدشت ضمن تشکر از اقدامات فرماندهی انتظامی شهرستان در نوروز عنوان داشت: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی،عرصه را بر مجرمان تنگ کرده و حاصل این تلاش برقراری امنیت پایدار است و دستگاه قضائی نیز در این خصوص با تمام توان از پلیس حمایت خواهد کرد.

,

وی همچنین برقراری امنیت انتخابات آتی را بسیار مهم و حیاتی برشمرد و برآورده شدن آن را بدون همکاری دستگاه‌های متولی از جمله نیروی انتظامی و دستگاه قضایی غیر ممکن دانست.

,

گفتنی است در ادامه در خصوص مسایل امنیتی حوزه استحفاظی واستفاده از ظرفیت و توانمدیهای دستگاه قضا و نیروی انتظامی در راستای پیشگیری از جرایم  و برگزاری انتخابات به بحث و تبادل نظر پرداختند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه