اخبار داغ

تخلیه زباله ها را متوقف کنید

جانمایی تخلیه نخاله های ساختمانی اعتراض مردم فرادنبه را برانگیخت

جانمایی تخلیه نخاله های ساختمانی اعتراض مردم فرادنبه را برانگیخت
جمعی از اهالی شهر فرادنبه با نوشتن طوماری اعتراض خود را نسبت به جانمایی تخلیه نخاله های ساختمانی جنب پارک آزادگان اعلام داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلار، جمعی از مردم شهر فرادنبه با امضاء طوماری که شش دلیل در آن ذکر شده اعتراض خود را نسبت به جانمایی تخلیه نخاله های ساختمانی اعلام داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار, کلار, کلار,
 
,
, ,
 
,
در این طومار آمده است: اینجانبان امضاء کنندگان زیر بدین وسیله مراتب اعتراض خود را در مورد جانمایی تخلیه نخاله های ساختمانی(جنب پارک آزادگان مسیر جاده کشتارگاه) شهر فرادنبه به دلایل زیر اعلام می داریم:

*مکان مشخص شده در ارتفاع مشرف به شهر است  و در طول سال در مسیر بادهای غرب به شرق بوده و گرد و غبار و آلودگی های ناشی از نخاله های ساختمانی به وسیله باد بر سر شهر خواهد آمد.

*تخلیه نخاله های ساختمانی در این مکان  باعث تخریب پارک آزادگان می شود(فضای سبز این پارک همسال شهرداری فرادنبه می باشد؟.

*این مکان به منطقه مسکونی شهر فرادنبه بسیارز نزدیک است.

*این مکان در فاصلهخ بسیار نزدیک و نمای مشهود جاده امام زاده علی ابن احمد(ع) بوده و با توجه به این که در طول سال مسافران زیادی از شهرستان بروجن و سایر نقاط کشور جهت زیارت و گذران اوقات فراغت از این مسیر استفاده می کنند منظره و جلوه بسیار بدی را به وجود خواهد آورد.

*چنانچه پیش بینی شده، در آینده بسیار نزدیک آرامستان شهر به مسیر کشتارگاه منتقل خواهد شد پس دوبتاره باید نخاله ها جابه جا شوند.

*تخلیه ی نخاله های ساختمانی در این مکان باعث تخریب محیط زیست و گون زارهای ضلع شمالی کوه گلزار شهدا می شود.

مردم شهر فرادنبه در پایان خواستار توجه مسئولین ذیربط به نگرانی شهروندان، جانمایی کارشناسی شده و توقف تخلیه زباله ها و نخاله های ساختمانی در این مکان شده اند.

گفتنی است چندی پیش شهرداری فرادنبه طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به اطلاع کلیه شهروندان گرامی می رساند با توجه به اخذ مجوز محل دپو نخاله های ساختمانی و عمرانی سطح شهر در جنب پارک آزادگان ! (جاده کشتارگاه !) خواهد بود.

بنابر این طبق تبصره 4 بند 2 ماده 55 قانون شهرداری ها تخلیه نخاله در سایر نقاط (حاشیه جاده و مکان های باز سطح شهر و...) ممنوع بوده و با متخلفین مطابق قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه