اخبار داغ

در راستای جریان بایکوت رژیم صهیونیستی؛

شهرداری بارسلونا، اسرائیل را تحریم کرد

شهرداری بارسلونا، اسرائیل را تحریم کرد
شورای شهر بارسلونا تصمیم بر تحریم هر گونه ارتباط و تعاملی با اسرائیل و شرکت های آن، و حمایت از حق تحریم رژیم صهیونیستی و حقوق اساسی مردم فلسطین در کشور خود و خارج از آن از جمله حق بازگشت پناهندگان گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "سپاس"،  پایگاه خبری "رایه" فلسطین نوشت: شورای شهر بارسلونا تصمیم بر تحریم هر گونه ارتباط و تعاملی با اسرائیل و شرکت های آن، و حمایت از حق تحریم رژیم صهیونیستی و حقوق اساسی مردم فلسطین در کشور خود و خارج از آن از جمله حق بازگشت پناهندگان گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "سپاس"،  ,

شورای شهر بارسلونا همچنین اشغالگری اسرائیل و سیاست استعمار زمین های فلسطین، غارت، سوء استفاده، ویران کردن و از بین بردن ثروت های طبیعی فلسطینی ها از جمله زمین ها و آب ها را محکوم کرد.

,

علاه بر این، دولت اقلیم کاتالونیا و شوراهای داخلی دیگر را دعوت به بایکوت شرکت های اسرائیلی همدست در اشغالگری و شهرک نشینی رژیم صهیونیستی کرده و به قانونی بودن فعالیت های بدون خشونت جامعه فلسطین و بین الملل در حمایت از قوانین بین المللی و حقوق بشر در فلسطین اعتراف، و بر حقوق سه گانه وارد شده در جریان بایکوت اسرائیل BDS تاکید کرد.

, BDS,

لازم به ذکر است، 70 سازمان داخلی در اسپانیا، تدابیر مختلفی را برای پایان دادن به همکاری های داخلی با رژیم اشغالگر صهیونیستی در پیش گرفتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه