اخبار داغ

در دانشگاه پیام نور استان اردبیل انجام گرفت؛

تشکیل کمیته نظارت بر فعالیت‌های انتخاباتی تشکل‌های دانشجویی

تشکیل کمیته نظارت بر فعالیت‌های انتخاباتی تشکل‌های دانشجویی
کمیته نظارت بر فعالیت های انتخاباتی تشکل های دانشجویی در استانه انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر در دانشگاه پیام نور اردبیل تشکیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ابصارخبر،  نخستین حلسه کمیته نظارت بر فعالیت های انتخاباتی تشکل های دانشجویی با حضور رئیس دانشگاه پیام نور، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و مسئولین تشکل های دانشجویی با هدف تشریح نحوه فعالیت تشکل های دانشجویی دانشگاه پیام نور در انتخابات در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ابصارخبر,

 افسر روحی  سرپرست دانشگاه پیا نور استان حضور  حداکثری مردم پای صندوق های رای مهمترین اولویت کار تشکل های دانشجویی در طول برگزاری انتخابات دانست وگفت: امروز کشور ما با توجه به شرایط منطقه از امنیت و آرامش کاملی برخوردار است و این امر در سایه وحدت و یکپارچگی مردم در پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

,

سرپرست دانشگاه پیام نور استان با بیان اینکه نشاط و شور انتخاباتی باید همراه با منطق و تعقل باشد خاطرنشان کرد: همواره کسانی هستند که می خواهند از هیجانات موجود استفاده کرده و بهره برداری سوء کنند و وظیفه ما ضمن اعلام بی طرفی به نفع یا علیه یک کاندیدا یا جریان خاص، آمادگی شنیدن سخنان تمام کاندیداهای تایید صلاحیت شده را داریم.

,

وی با تاکید بر این نکته که معیار عمل، قانون است، یاد آور شد؛ تمام کاندیداها برای دانشگاه پیام نور استان اردبیل محترم هستند.

,

روحی در خصوص برگزاری کرسی های آزاد اندیشی نیز گفت: آزادی بیان به هیچ وجه به معنی توهین و هتک حرمت افراد نیست و باید در کنار نقد منصفانه، احترام و منزلت طرف مقابل را نیز حفظ کرد.

,

حجت الاسلام حسنی مسئول دفتر  نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور  استان در این نشست ضمن دعوت از عموم مردم جهت مشارکت پرشور در انتخابات، تمکین به قانون و رعایت آن در برگزاری فرآیند انتخابات ضروری دانست.

,

هادی ملکی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز اردبیل نیز ضمن تأکید بر بستر  سازی زمینه های حضور حداکثری مردم در انتخابات،گفت: تمام برنامه های مد نظز بسیج دانشجویی در این راستا بر اساس قانون، مصوبات وزارت علوم و شورای عالی انقلاب فرهنگی برنامه ریزی شده است.

,

وی با بیان اینکه ایجاد فضای آرام جهت برگزاری انتخاباتی سالم  خواسته همه مردم عنوان کرد و گفت: بسیج دانشجویی به دنبال بصیرت افزایی و تبیین شاخص های انتخاب اصلح طبق بیانات رهبر معظم انقلاب در دانشگاه و بالتبع جامعه است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه