اخبار داغ

آذربایجان‌شرقی در 24 ساعتی که گذشت؛

رهاسازی غیراصولی زباله‌های شهری در حومه‌ی هشترود/ ۳ تن مواد غذایی فاسد در عجب شیر معدوم شد

رهاسازی غیراصولی زباله‌های شهری در حومه‌ی هشترود/ ۳ تن مواد غذایی فاسد در عجب شیر معدوم شد
خلاصه‌ای از اخبار مهم شهرستان‌های استان طی 24 ساعت گذشته را می‌خوانید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، وجود رسانه‌های متعدد و مشغله‌های روزمره موجب می‌شود اکثریت مخاطبان از دست‌یابی به محتوای تمامی پایگاه‌های خبری باز بمانند و به علت تمرکز بیشتر رسانه‌ها بر رویدادهای مرکز استان، از وقوع اتفاقات مهم در سایر شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی مطلع نشوند. در همین راستا پایگاه اطلاع رسانی آناج به صورت روزانه اهم اخبار مناطق مختلف استان را در قالب خبری منتشر می‌کند تا مخاطبان بتوانند با سهولت بیشتری از مطالب رسانه‌های شهرستانی بهره‌مند شوند.
در ادامه مطالب سایت‌های خبری شهرستان‌های استان را می‌بینیم:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج،,
,

معدوم سازی ۳ تن مواد غذایی فاسد در عجب شیر

, معدوم سازی ۳ تن مواد غذایی فاسد در عجب شیر, معدوم سازی ۳ تن مواد غذایی فاسد در عجب شیر,

محسن قادری در گفت‌وگو با فرهنگ عجب شیر، اظهار داشت: بیش از ۳ تن انواع موادغذایی فاسد، غیرمجاز، تاریخ گذشته ضبط شده از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی دربرنامه سلامت  نوروزی درروز دوم هفته سلامت که به عنوان روز غذای سالم نامگذاری شده است معدوم گردید.

, فرهنگ عجب شیر,

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عجب شیر ادامه داد: در طی این برنامه ۲۲مورد شکایت بهداشتی مردمی نیز دریافت شده و از ۲۷ مورد موادغذایی مشکوک نمونه برداری و ۸ مورد برخورد قضایی بامتخلفین بهداشتی انجام گرفته است.

,

هشترود و چاراویماق بیشترین جذب اعتبار را در زمینه مکانیزاسیون کشاورزی داشته‌‌اند

, هشترود و چاراویماق بیشترین جذب اعتبار را در زمینه مکانیزاسیون کشاورزی داشته‌‌اند, هشترود و چاراویماق بیشترین جذب اعتبار را در زمینه مکانیزاسیون کشاورزی داشته‌‌اند,

پیک هشترود نوشت، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی در جلسه منطقه‌ای عملیات داشت گندم، جو و کلزا در هشترود اظهار کرد: رساندن به موقع کود به دست کشاورزان، می‌تواند عقب ماندگی رشد محصولات را جبران کند.

, پیک هشترود,

ایوب ارانفیام به کسب رتبه اول استان در جذب اعتبارات مکانیزاسیون کشاورزی اشاره کرد و گفت: در سال گذشته بیش از ۲ برابر از اعتبارات را جذب کردیم که در این میان شهرستان‌های هشترود و چاراویماق بیشترین جذب اعتبار در این زمینه را داشتند.

,

مبنای عمل در سپاه اقدام فرا جناحی است

, مبنای عمل در سپاه اقدام فرا جناحی است, مبنای عمل در سپاه اقدام فرا جناحی است,

هریس پویا نوشت؛ سردار کریمیان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه هریس در جمع مسئولین شهرستان ، سپاه را سازمانی فراجناحی و ملاک اقدام و عمل آن را پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب در راستای روشنگری و هدایت موثر بدون جانبداری جناحی و حزبی دانست.

, هریس پویا ,

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد صاحبان اصلی این نظام و انقلاب مردم هستند و حفظ نظام و انقلاب در گرو راست گویی ، اقدام انقلابی و حفظ روحیه مطالبه گری مسئولان از خود در قبال خون شهداء در هر پست و مقامی است.

,

بانوی نوجوان قهرمان دوی میدانی مدالش را به سیل زدگان عجب شیر داد

, بانوی نوجوان قهرمان دوی میدانی مدالش را به سیل زدگان عجب شیر داد, بانوی نوجوان قهرمان دوی میدانی مدالش را به سیل زدگان عجب شیر داد,

فرهنگ عجب شیر از اهدای مدال طلای دونده نوجوان به بازماندگان سیل اخیر خبر داد و نوشت: ثمین آهنی جان مدال طلا خود را به تنها دختر دوساله باقی مانده ، جهت همدردی به سیل زدگان روستای چنار تقدیم کرد. این بانوی نوجوان قهرمان دوی میدانی با دویدن طی مسافت از شهرمراغه تا روستای چنارعجب شیر مدال طلای خودش را به دختر دوساله باقی مانده از سیل روستای چنار اهدا تا تسکینی بر بازماندگان این خانواده‌‌ها باشد.

, فرهنگ عجب شیر,

قهرمان دوی میدانی در ماده ۵ هزار متر بانوان استان آذربایجان‌شرقی در رابطه با هدف این کار اظهار داشت: این کاریک افتخار بزرگ برای من محسوب می‌شود و امیدوارم با حضور در جمع خانواده سیل زدگان لیاقت این امر در تسکین و التهام بازماندگان سیل را داشته باشم.

,

مشکلات آلودگی محیطی ناشی از رهاسازی غیر اصولی زباله‌های شهری در منطقه‌ای دور از شهر هشترود +تصاویر

, مشکلات آلودگی محیطی ناشی از رهاسازی غیر اصولی زباله‌های شهری در منطقه‌ای دور از شهر هشترود +تصاویر, مشکلات آلودگی محیطی ناشی از رهاسازی غیر اصولی زباله‌های شهری در منطقه‌ای دور از شهر هشترود +تصاویر,

پیک هشترود نوشت: مدیریت پسماندها و زباله‌های شهری از جمله اقدامات مهمی است که باید در جهت حفظ سلامت یک شهر یا منطقه مورد توجه ویژه قرار گیرد. در شهرستان هشترود سیستم بازیافت زباله وجود ندارد و در بهترین حالت ممکن زباله ها اعم خانگی و بیمارستانی را جمع آوری و به شکل غیر اصولی در منطقه ای دور از شهر رهاسازی می شود که مشکلات آلودگی محیطی را به دنبال دارد همچنین زباله‌‌های ناشی از این گونه دفن زباله می‌تواند صدمات جبران ناپذیری را به محیط زیست اطراف وارد کند.

, پیک هشترود,

متاسفانه زباله های شهری در گوشه‌ای مسیر هشترود به میانه و نزدیکی روستای علی آباد هشترود در کنار جاده به حال خود رها شده و محل تجمع حیوانات و منشا بسیاری از بیماری‌ها شده‌اند و نیاز است شهرداری نسبت به فعالیت پیمانکاران خود نظارت بیشتری داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه