اخبار داغ

این دولت به قولی که می‌دهد عمل می‌کند!

این دولت به قولی که می‌دهد عمل می‌کند!
نخستین وعده رئیس جمهور به مردم هرمزگان «وعده برای تحقق وعده ها» بود این درحالی است که مردم بومی هرمزگان طی این چهارساله در پایتخت اقتصادی شاهد تعطیلی واحدهای تولیدی و بیکاری جوانان و مردان شان از صنایع بزرگی چون المهدی بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فرهنگ کده؛ رییس جمهوری در دومین سفر استانی خود به استان هرمزگان در سال ۹۲ با نقد وضع اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور، به مردم هرمزگان وعده داد دولتی بر سر کار آورد که هم مشکلات اقتصادی چون بیکاری و گرانی را حل کند و هم مطالبات سیاسی و اجتماعی و فرهنگی مردم را محقق سازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , فرهنگ کده؛, ,

وی در دومین سفر استانی رییس جمهور مردم هرمزگان به لغو مصوبه دولت گذشته که الحاق بخشی از شهرستان پارسیان به استان فارس برای اتصال این استان به دریا بود که از اخبار و گفته های برخی مسئولین پیداست این مصوبه که یکی از مطالبات مهم مردم از رییس جمهور در سفر استانی به هرمزگان بود، محقق نشده و سرجایش باقی است.

,

نخستین وعده رئیس جمهور به مردم هرمزگان «وعده برای تحقق وعده ها» بود و اما حسن روحانی تا چه حد به وعده های خود پایبند بوده است؟ خودش که می گوید همه را به خاطر دارد و به آن عمل خواهدکرد و در این گزارش تلاش شده تا وعده های مهم رییس جمهوری در استان هرمزگان مورد بازخوانی قرار بگیرد و مشخص شود تا چه حد عملیاتی شده اند.

,

رییس جمهور در دومین سفر استانی خود به استان هرمزگان گفت: درست است که امروز شما مشکلاتی در زمینه اشتغال، بهداشت و درمان، آموزش عالی، جاده مخصوصا جاده ساحلی دارید اما این قدم‌ها در همین سال‌ها برداشته می‌شود؛ این دولت به قولی که به مردم می‌دهد در همین دوره به آن عمل می‌کند باید پرسید کدام یک از این مشکلات برطرف شده است یا به آن عمل شده است؟

,

توسعه بنادر استان هرمزگان، توسعه بزرگراه بندرعباس بندر جاسک، برنامه‌هایی برای لوله گاز، لوله نفت و پتروشیمی، تبدیل هرمزگان به مرکز گردشگری، حل معضل بیکاری، ایجاد اشتغال، احداث بیمارستان دوم در میناب از جمله وعده هایی بود که رئیس جمهور و مسئولان در دولت یازدهم به مردم هرمزگان دادند که تاکنون محقق نشده است.

,

 

,

پروژه های بر زمین مانده دولت یازدهم در میناب

, پروژه های بر زمین مانده دولت یازدهم در میناب,

احداث آب شیرین در بندرعباس، احداث بیمارستان دوم در شهرستان میناب، مرکز غربالگری سرطان، مرکز زنان و زایمان، کلینیک تخصصی در داخل بیمارستان و نیمه تمام ماندن پارک بوستان از مهم ترین وعده های دولت یازدهم در میناب میتوان عنوان کرد.

,

 

,

پروژه های نیمه تمام در بشاگرد

, پروژه های نیمه تمام در بشاگرد,

نیمه تمام ماندن ساختمان فنی حرفه ای ؛ کمبود تجهیزات و کمبود متخصص در تنها بیمارستان بقیه الله الاعظم ؛ آسفالت جاده صعب العبور بخش گافر و پارامون، انتقال آب سد جگین به سردشت، نیمه تمام ماندن دو سالن ورزشی در روستای اهون و بلبل آباد، آسفالت جاده جاسک به بشاگرد، نیمه تمام ماندن کوهستان پارک سردشت و نیمه تمام ماندن پل رودخانه بزرگ سردشت و ... از جمله پروژه هایی بود که در دولت یازدهم وعده داده شده بود که تحقق نیافت.

,

 

,

وعده های تو خالی روحانی در جاسک

, وعده های تو خالی روحانی در جاسک,

تبدیل شدن بندر جاسک به یک بندر مهم برای صادرات نفت و صنایع انرژی، توسعه بزرگراه بندرعباس بندر جاسک، برنامه‌هایی برای لوله گاز، لوله نفت و پتروشیمی،  بهسازی جاده میناب به جاسک ؛وعده راه اندازی فاضلاب جاسک، توسعه و تبدیل بیمارستان ۳۲ تختخوابی جاسک به بیمارستان ۶۴ تختخوابی و راه اندازی فرودگاه جاسک و توسعه آن به یک فرودگاه بین المللی بخشی از وعده های دولت یازدهم به مردم جاسک بود.

,

 

,

مطالبات مردم و پروژه های نیمه تمام در شهر فین

, مطالبات مردم و پروژه های نیمه تمام در شهر فین,

نیمه تمام ماندن دو پروژه راه سازی در غرب فین و دوراهی فین تا فین، نبود اشتغال نیروی بومی در معدن سنگ آهن در فین، نبود بیمارستان و مخابرات و اینترنت چالش بزرگ ادارات و مردم بخش فین می باشد.

,

 

,

راکد ماندن پروژه ملی پل خلیج‌فارس قشم در دولت یازدهم

, راکد ماندن پروژه ملی پل خلیج‌فارس قشم در دولت یازدهم,

تکمیل پروژه ملی پل خلیج‌فارس قشم سهم بسزایی در تکمیل کریدور جنوب به شمال از بنادر کاور و سوزا در قشم به بندرعباس و راه‌آهن سراسری خواهد داشت و سهم قابل‌توجهی در رونق اقتصادی منطقه و کشور ایفا خواهد کرد که یکی از مهم ترین پروژهای ملی کشور است که در دولت یازدهم راکد ماند.

,

 

,

نیمه تمام ماندن پروژه ها و مطالبات مردم در بستک

, نیمه تمام ماندن پروژه ها و مطالبات مردم در بستک,

آسفالت جاده بستک به بندرعباس و آسفالت راه خور به روستای مراغ شهرستان بندرلنگه از مهم ترین پروژه های نیمه تمام در دولت یازدهم در بستک بوده است که هنوز به سرانجام نرسیده است.

,

 

,

وعده دولت یازدهم به مردم حاجی آباد 

, وعده دولت یازدهم به مردم حاجی آباد ,

نیمه تمام ماندن آسفالت جاده کوشاه احمدی شهرستان حاجی آباد از مهم ترین وعده های دولت یازدهم در شهرستان حاجی آباد می توان نام برد که در دولت یازدهم محقق نشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه