اخبار داغ

همزمان با روز زمین پاک؛

پارک جنگلی ۱۵ خرداد دلیجان از زباله پاکسازی شد + تصاویر

پارک جنگلی ۱۵ خرداد دلیجان از زباله پاکسازی شد + تصاویر
به همت جمعی از دوستداران محیط زیست شهرستان دلیجان، سومین برنامه پاکسازی محیط زیست عصر شنبه دوم اردیبهشت و همزمان با روز زمین پاک در پارک جنگلی سد ۱۵ خرداد دلیجان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام دلیجان؛ در این برنامه که با حضور مهندس مهدی اسماعیلی شهردار دلیجان ، مهندس کامبیز خلیلی رئیس حفاظت محیط زیست دلیجان و همکاران پر تلاشش در سازمان محیط زیست و  مشارکت بیش از بیست نفر ازدوستداران محیط زیست دلیجان برگزار شد ، بیش از ۳۰ پاکت زباله از میان فضای سبز پارک جمع آوری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , پیام دلیجان, ؛ در این برنامه که با حضور مهندس مهدی اسماعیلی شهردار دلیجان ، مهندس کامبیز خلیلی رئیس حفاظت محیط زیست دلیجان و همکاران پر تلاشش در سازمان محیط زیست و  مشارکت بیش از بیست نفر ازدوستداران محیط زیست دلیجان برگزار شد ، بیش از ۳۰ پاکت زباله از میان فضای سبز پارک جمع آوری شد.,

مهندس کامبیز خلیلی رئیس اداره حفاظت محیط زیست دلیجان در حاشیه این همایش پاکسازی گفت: هدف از برگزاری این همایش جدای از پاکسازی محیط از هر گونه پسماند و زباله ، در راستای فرهنگ سازی به گردشگران و مسافرانی و عموم مردمی است که این پارک را برای استراحت انتخاب می کنند.

,

وی ادامه داد: محیط زیست را باید صحیح و سالم به نسل های آینده تحویل دهیم، در واقع ما امانت دار طبیعت و محیط زیست برای نسل های آینده هستیم.

,

خلیلی یاد آور شد به منظور ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست وجلب مشارکتهای مردمی و داشتن فضایی عاری از هرگونه آلودگی برگزاری چنین مراسمی نقش مهمی در این زمینه خواهد داشت.

,

این برنامه سومین همایش پاکسازی در سال ۱۳۹۶ شهرستان دلیجان  بود که پس از برنامه پاکسازی آبشار گیسو نراق ، واقع در پناهگاه حیات وحش جاسب و حاشیه بزرگراه دلیجان سلفچگان روبروی پارک جنگلی  با مشارکت دوستداران و علاقمندان محیط زیست برگزار شد.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه