اخبار داغ

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه خبر داد

انفجار نیسان وانت در ساوه/ ضعف مخزن گاز علت اصلی انفجار است + تصویر

انفجار نیسان وانت در ساوه/ ضعف مخزن گاز علت اصلی انفجار است + تصویر
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه گفت: حدود ساعت 9 صبح امروز، مخزن یک دستگاه نیسان وانت در حال دریافت سوخت CNG در ساوه منفجر شد که خسارت جانی در پی نداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، یک دستگاه نیسان وانت در حال دریافت سوخت CNG در ساوه منفجر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر،, نارخبر،, نارخبر،,

نصرت اله احمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه در گفتگو با نارخبر، گفت: حدود ساعت 9صبح امروز، مخزن یک دستگاه نیسان وانت در حال دریافت سوخت CNG در ساوه منفجر شد که خسارت جانی در پی نداشت.

, نارخبر،, نارخبر،, نارخبر،,

وی افزود: این حادثه در جایگاه سوخت خیابان بسیج دو رخ داد و موجب متلاشی شدن بدنه نیسان شد که خوشبختانه به دلیل پیاده شدن نفرات داخل نیسان به کسی آسیب نرسید.

,

احمدی با تاکید بر رعایت نکات ایمنی بیان کرد: ضعف باک گاز در برابر فشار گاز ورودی، عمده دلیل این نوع انفجارات است که لازم است طبق استاندارد ساخته شده باشند و سلامت باک دوره ای بررسی شود.

,

وی با اشاره به عدم آتش سوزی در این حادثه ادامه داد: گاز طبیعی برخلاف بنزین در زمان تصادف و حوادث پیش‌بینی نشده در هوا پراکنده می‌شود ولی بنزین روی زمین حوضچه‌هایی ایجاد می‌کند که هر لحظه ممکن است به آتش‌سوزی‌های مهیب منجر شود.

,

انفجار گاز cng نیسان

, انفجار گاز cng نیسان ,

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه اظهار کرد: مهم ترین اصل در پیشگیری از حوادث و عدم وقوع حریق و حوادث، ارتقای فرهنگ عمومی در زندگی روزمره است.

,

 وی ادامه داد:آتش نشانان با به خطر انداختن جان خود ایثار گری کرده و جان دیگران را نجات می دهند و با توجه به اینکه ایران جزو کشورهای حادثه خیز جهان است، توجه به بحث ایمنی و تهیه و تدوین ضوابط و مقررات ایمنی امری ضروری است.

,

احمدی بیان کرد: با توجه به جمعیت شهر ساوه، ارائه خدمات در این شهر نیازمند فعالیت چهار ایستگاه آتش نشانی است که ساخت ایستگاه چهارم در شهرک علوی آغاز شده است و با بکارگیری نیروهای جذب شده جدید در این سازمان بخشی از مشکل کمبود نیروی این سازمان رفع می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه