اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی؛

با کلمه اعتدال بازی بدی شروع کرده‌اند/ می‌گویند دست از انقلاب بردارید تا مشکلات معیشتی حل شود!

با کلمه اعتدال بازی بدی شروع کرده‌اند/ می‌گویند دست از انقلاب بردارید تا مشکلات معیشتی حل شود!
یکانی گفت: حرکت در بین حق و باطل نفاق است و با عقل جور در نمی‌آید اما آقایان با کلمه اعتدال بازی بدی شروع کرده‌اند و به نظام ضربه می‌زنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش آناج، میرکاظم یکانی در نشست هم اندیشی جوانان انقلابی در کانون جوانان بسیج، اظهار داشت:‌ امروز اولین جلسه تشکل بسیج دانشجویی در استان با توجه به فضای انتخاباتی بوده و امیدواریم در دورانی که بعضی‌ها نمی‌خواستند حرف حق گفته شود، جلو این فشار بایستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی تصریح کرد:‌ بسیج دانشجویی به هیچ عنوان از اقدامات انقلابی خودش کوتاه نیامده و هیچ وقت قصد ورود به صورت مصداقی در انتخابات را نخواهد داشت، نمی‌گذاریم در فضای لیبرالی ایجاد شده توسط آقایان حق مردم گم شود.

,

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی گفت: امروز شاهد هستیم گفتمان‌هایی ایجاد شده تا جلو انقلابی‌گری تشکل‌ها را بگیرد و انقلابی زدایی کند و بعضی از تشکل‌ها یک تعداد مسئول و روزنامه‌نگار  قلم به مزد به بچه‌های بسیجی و انقلابی عنوان تندرو می‌دهند.

,

یکانی با بیان اینکه این‌ها همان افرادی هستند که می‌گویند انقلاب 57 است و باور ندارند که انقلاب ادامه دارد، خاطرنشان کرد: بعضی‌ها در ظاهر خود را مظلوم نشان می‌دهند و در پشت پرده برای این انقلاب برنامه می‌چینند.

,

وی یادآور شد: عده‌ای با کلمه اعتدال بازی بدی شروع کرده‌اند، مگر می‌شود بین حق و باطل اعتدال داشت؟ هر دو طرف خطا می‌کنند و امروز بعضی از این تئوریسن‌ها توسعه را در مقابل دین و بالعکس قرار می‌دهند و ناکارآمدی‌های دولت‌ها را به اسم نظام می‌زنند.

,

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی با اشاره به اعلامیه ترحیم تعطیلی صنعت در این برنامه، ابراز کرد:‌ امروز از این اعلامیه بچه‌ها ناراحت شدم و اینکه باید ببینیم مجلس ترحیم صنعت بگیریم مایه تاسف است همانطور که بعضی‌ها حل مشکلات را منوط به رفاقت با آمریکا می‌دانند و معیشت مردم را با انقلاب گره می‌زنند.

,

یکانی در پایان متذکر شد: در انتخابات پیش رو یقینا مصداقی وارد نشده و به دنبال حمایت از ارزش‌های انقلابی هستیم تا بتوانیم در این مسیر انقلاب اسلامی را پیش ببریم.

,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه