اخبار داغ

امام جمعه بابلسر در آزادشهر:

یکی از ملاکهای انتخاب کاندیداها، باید شجاعت آنها باشد

یکی از ملاکهای انتخاب کاندیداها، باید شجاعت آنها باشد
امام جمعه سابق آزادشهر گفت: یکی از ملاکهای رای دادن شما عزیزان به افرادی شجاعت آنها باشد و در انتخاب نماینده ها شورا و انتخاب رئیس جمهور دقت کنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتر آزاد، هجدهمین یادواره شهدای پایگاه امام موسی بن جعفر بسیج آزادشهر همزمان با شب شهادت امام موسی کاظم  در مسجد موسی بن جعفر شهرستان آزادشهر با حضور مسئولین شهر و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمد اسماعیل قلی پور امام جمعه اسبق آزادشهر و امام جمعه کنونی بابلسر برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتر آزاد،,

در این مراسم که با مداحی ، روضه خوانی و سخنرانی همراه بود مردم ولایتمدار شهرستان حضور چشمگیری داشتند.

,

حجت الاسلام قلی پور در سخنان خود ضمن روایت قسمتی از زندگانی امام کاظم و با ذکر حدیثی از ان امام شهید مردم را به تقوای الهی دعوت کرد.

,

امام جمعه اسبق آزادشهر در ادامه سخنانش اظهار کرد: پایبندی به وعده از مصادیق تقوا الهی است و امروزه دیگر نمی توان حرفی زد و وعده ای داد و بعد از مدتی حرف خود را عوض کرد یا دادن وعده را انکار کرد.

,

امام جمعه بابلسر افزود: همانطور که امشب این دوربین سخنان مرا ضبط می کند و بنده نمی توانم سخنانم را انکار کنم، بطور حتم اگر مسئولی سخنی را در جلوی دوربین بزند، انکار آن سخن نا ممکن است زیرا غیر از حافظه مردم این تجهیزات سخنان آنان را باز نشر می دهند.

,

وی در ادامه تصریح کرد: در آستانه انتخابات هستیم و باید نماینده های شوراها و ریاست جمهور را انتخاب کنیم. مواظب باشیم برای دنیای دیگران آخرت خود را نفروشیم. مواظب باشیم تهمت نزنیم، دروغ نگوییم. تهمت و دروغ در فضای مجازی فرقی با تهمت و دروغ در فضای حقیقی ندارد.

,

حجت الاسلام قلی پور ادامه داد: دقت کنید هر چیزی که برای شما ارسال کردند را سریع منتقل نکنید زیرا اگر آن مطلب دروغ باشد و آبروی شخصی را ببرد و یا به شخصی تهمتی زده شود، تمام کسانیکه آن مطلب را بازنشر داده اند در آن گناه سهیم هستند.

,

امام جمعه سابق آزادشهر با اشاره به سخنان امام خامنه ای اعلام کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: هیچ مسئولی حق ندارد از دشمنان بترسد و اگر قرار است بترسد نباید از ناحیه مردم بترسد، زیرا ملتی که خدا را دارد از هیچ ابرقدرتی نمی هراسد و بزرگتر از آمریکا هم در برابر این ملت هیچ غلطی نمی تواند بکند. یکی از ملاکهای رای دادن شما عزیزان به افرادی شجاعت آنها باشد و در انتخاب نماینده ها شورا و انتخاب رئیس جمهور دقت کنید.

,

امام جمعه بابلسر با اشاره به اوضاع نامطلوب فرهنگی جامعه بیان کرد: دشمن می خواهد سبک زندگی ما را تغییر دهد و متاسفانه در برخی از جاها توانسته است این کار را انجام دهد. این چشم و هم چشمی ها، این فخر فروشی ها و چه و چه اینها به اسلام ما ضربه می زند.

,

a1

, a1,

وی ادامه داد: بارها در نماز جمعه آزادشهر عرض کرده ام، جوانان می آیند و می گویند فعل حرام به راحتی در دسترس ما است اما برای ازدواج خانواده ها سد محکمی در برابر ما می گذارند.

,

حجت الاسلام قلی پور افزود: این هزینه های سرسام آور، این مجلسهای مجلل برای چیست؟ این راه غلطی است که انتخاب کرده ایم. مومنان توجه کنید که دشمن نباید همیشه دربرابر ما اسلحه بگیرد و بجنگد تا نشان دهد دشمن است، آنها با تغییر فرهنگ ما دشمنی خود را انجام می دهند.

,

 امام جمعه سابق آزادشهر خطاب به مادران شاغل و مادرانی که فرزندانشان را در مهد می گذارند گفت: امروز که شما قدرت دارید آنها را به مهد می برید و از تربیت در خانه منع می کنید، مطمئن باشید روزی که آنها به قدرت برسند و شما ناتوان باشید شما را به خانه سالمندان می گذارند. ما که با محبت و تربیت والدین بزرگ شده ایم اوضاع ما اینچنین است وای به آینده با این فرزندان.

,

a2

, a2,

امام جمعه بابلسر در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: در  انتخاب اصلح دقت کنید و چه دربحث شوراها و چه در بحث ریاست جمهوری، تقوای الهی را فراموش نکنید. این پیام امام موسی کاظم، انبیا و اوصیا الهی، ائمه اطهار و شهیدان است.

,

از حاشیه این مراسم، عرض ارادت و روبوسی مردم آزادشهر با حجت الاسلام قلی پور و گرفتن عکسهای دست جمعی با وی بود. شایان ذکر است که شمار زیادی کاندیداهای شورای آزادشهر نیز در این مراسم حضور داشتند. 

,

b

, b,

b2

, b2,

b3

, b3,

b4

, b4,

b5

, b5,

b6

, b6,

b7

, b7,

b9

, b9,

b8

, b8,

b10

, b10,

b11

, b11,

b12

, b12,

b13

, b13,

b14

, b14,

انتهای پیام/ 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه