اخبار داغ

نشست صمیمی رئیس «جمنا» خرمشهر با جمعی از دانشجویان

نشست صمیمی رئیس «جمنا» خرمشهر با جمعی از دانشجویان
نشست صمیمی رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان خرمشهر با جمعی از دانشجویان این دانشگاه و در راستای تعامل با قشر جوان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از موج چهارم”،در راستای روشنگری بیشتر دانشجویان و تعامل هرچه بیشتر با این قشر فرهیخته و جوان نشست صمیمی ریاست جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان خرمشهر با جمعی از دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , موج چهارم, ”،,

عقیلی رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان خرمشهر با بیان اینکه هدف این جبهه را ایجاد وحدت، اقدام فراجناحی و فرا اصولگرایی دانست و توضیح داد: ما به دنبال ایجاد دولت کارآمد و انقلابی هستیم و در این مسیر از بکار بردن ادبیات دو قطبی اجتناب خواهیم کرد.

,

وی با اشاره به اینکه نخستین خواسته رهبری حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات است، افزود: تلاش می کنیم تا در راستای وحدت و همگرایی از ظرفیت های مختلف استفاده کنیم که تاکنون نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

,

رئیس جمنا در خرمشهر با بیان اینکه این جبهه به دنبال استفاده از ظرفیت های مختلف مردمی است، گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کاملا مردمی است و از سوی هیچ سازمان و ارگانی حمایت نمی شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه