اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس دهم؛

در این دولت اگر تفکر غربی داشه باشید پست می‌گیرید/ حضور 4 جاسوس دوتابعیتی در مذاکرات هسته‌ای

در این دولت اگر تفکر غربی داشه باشید پست می‌گیرید/ حضور 4 جاسوس دوتابعیتی در مذاکرات هسته‌ای
نماینده مشهد گفت: رئیس‌جمهور باید در مورد اقدامات برادر خود پاسخگو باشند، فریدون علی‌رغم اینکه هیچ جایگاهی ندارد به همه دستور می‌دهد و بانک‌ها را تا ‌آستانه ورشکستگی پیش برده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، جواد کریمی قدوسی در نشست هم اندیشی جوانان انقلابی در ارومیه اظهار داشت:‌ این انتخابات محلی برای انتخاب درست مردم بوده و نباید با عجله تصمیم گرفت چرا که این انتخاب سریع منجر به یک اتفاق ناخوشایند خواهد بود؛ همیشه دیده‌ایم که برای مثال بانوان در خرید حتی یک لباس با دقت انتخاب می‌نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی خاطر نشان کرد: فکر کنیم که اگر اندازه همین لباس برای 4 سال نیز ارزش قائل هستیم فردی را انتخاب نماییم که زینتی برای کشور باشد و این انتخاب منجر به انتخاب رئیس جمهوری باشد که 4 سال در نظام باشد چرا اگر درست انتخاب نشود همان طور که در 4 سال گذشته فقرا فقیرتر و اغنیا غنی‌تر شده‌اند یا حتی در 40 سال گذشته نیز شاهد بودیم که هیچ و حتی یک مدیر انقلابی در راس ندیده‌ایم که تا آخر انقلابی بماند.

,

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در اوضاعی قرار داریم که باید مردم انتخاب انقلابی داشته و این انتخابشان اگر انقلابی نباشد موجب مشکل برای نظام خواهد شد، امروز خانواده‌های ثروت و قدرت شکل گرفته‌اند که می‌خواهند در راس بمانند اما باید بدانند در کشور ما فقط مردم ولی نعمت هستند. 

,

کریمی قدوسی ابراز کرد: امروز وزیری را می‌بینیم که از اول انقلاب وزیر یا مدیر بوده و می‌گوید که کارخانه‌های کوچک تعطیل شود این چه منطقی است، مگر چقدر از این تولیدات کارخانه‌های بزرگ است! جالب است این وزیر امروز ثرورت بالای هزار میلیاردی دارد و این حرف را می‌زند. 

,

وی افزود:‌ برادر رئیس جمهور یکی از همین افرادی است که هیچ جایگاهی ندارد اما به همه دستور می‌دهد، حتی با فشاری که به بانک‌ها  وارد می‌کند آنها را در آستانه ورشکستی قرار می‌دهد، این حرفها را می‌زنم به عنوان کسی وظیفه دارم بر رئیس جمهور و دستگاه‌های نظارتی طبق اختیارات قانونی برای حفظ انقلاب و دستاوردهایش نظارت نمایم، چون وظیفه‌ام این است و نگاه جریانی ندارم.

,

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت:‌ امروز بعضی از همین آقایان افرادی را انتخاب می‌کنند که چندان با اخلاقیات آشنا نبوده و مفسد هستند،‌ به خاطر مدیر فاسد فشار می آورند تا فلانی بر کرسی بانک ملت بنشیند، برای تمامی این حرف‌ها سند و مدرک دارم.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس با بیان اینکه وقتی در مورد موضوع مذاکرات هسته‌ای متذکر می‌شدیم و حرف می‌زدیم، رهبری گفتند که نمایندگان به لایه‌های پنهان وارد شوند، خاطرنشان ساخت: آن وقت خیلی‌ها نفهمیدند منظور رهبری چیست اما وقتی بعد از مذاکرات هسته‌ای، بحث قراردادهای FATF، قراردادهای نفتی، IPC، پالرمو، دفتر اتحادیه اروپا و … به میان آمد، ابعاد قضیه مشخص شد.

,

وی یادآور شد: امروز که صنایع هسته‌ای را تعطیل کردند برای صنایع موشکی هم برنامه دارند، کجای این کار اقتصاد مقاومتی است؛ در این دولت اگر تفکر غربی داشه باشید پست می‌گیرید، باید بگویم مذاکرات هسته‌ای دست یک مربع 4 نفره از دو تابعیتی‌ها بود، در پشت هتل کوربوک شما پشت صحنه ندیدید، ظریف، عراقچی، تخت روانچی و همه تیم نبودند بلکه همین 4 نفر نشسته بودند مذاکرات را مدیریت می‌کردند.

,

این نماینده مجلس دهم در همین راستا توضیح داد: اصل مذاکرات دست همان 4 نفر دو تابعیتی بود که ضلع اولش را دری اصفهانی با 4 پاسپورت آمریکایی، کانادایی، انگلیسی و ایرانی و عضو وزارت خانه خزانه داری آمریکا از طریق کانال نهاوندیان وارد تیم مذاکره شده بود و مسئولیت تیم اقتصادی و مالی بانکی را داشت، ضلع دوم این ماجرا را هم یک جوان 35 ساله که دانش آموخته دانشگاهی در لندن که تخصصش تربیت جاسوس و با 2 تابعیت انگلیسی و ایرانی بود که اکنون فراری است و ضلع سوم مسئول امور حقوق بین الملل مسائل بود که پاسپورت فرانسوی و ایرانی در مذاکرات حاضر بود؛ او هم فراری است و ضلع چهارم نیز سیروس ناصری است.

,

وی در پایان بیان داشت: امروز روحانی به دنبال همان مظلومیت زدایی است و فیلم تبلیغاتی‌اش با مارک نظامی شروع می‌شود تا مردم را از جنگ بترساند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه