اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی در جمع مردم بافت:

کسی را انتخاب کنیم که پایبند عملی به آرمانهای امام وشهدا باشد/ برخی به جای سنگر سازی به فکر زیرساخت نقشه های دشمن هستند

کسی را انتخاب کنیم که پایبند عملی به آرمانهای امام وشهدا باشد/ برخی به جای سنگر سازی به فکر زیرساخت نقشه های دشمن هستند
کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: انقلابی که حضرت امام(ره) و شهدا در خط مقدم ان هستند، برای تبدیل پاشته آشیل و نقاط ضعف ان به نقاط قوت، باید چاره اندیشی شود و چاره ان انتخابات است یعنی باید کسی را انتخاب کنیم که آرمانهای امام و شهدا را قبول داشته باشد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اقطاع، مهدی نظری  کارشناس مسائل سیاسی در جمع مردم بافت در خصوص اقتدار جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت:  به اذعان دشمنانی که همیشه به دنبال کمتر نشان دادن نقاط قوت و بیشتر نشان دادن نقاط ضعف ما بودند، اکنون جمهوری اسلامی ایران با ثبات ترین کشور منطقه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اقطاع, اقطاع,

 

,

 

,

کارشناس مسائل سیاسی با بیان سخنان امام خامنه ای(مد ظله العالی) مبنی بر اینکه “امروز دیگر دوران بزن و در رو تمام شده و …” گفت: بیانات رهبری رجز خوانی و تشر زدن بی جهت نیست  بلکه برآمده از یک عقبه عمیق و کارشناسی شده است.

,

 

,

 

,

وی با اشاره شائبه های برخی مبنی بر تقلب در انتخابات سال ۸۸ تصریح کرد: در کشوری که ولایت فقیه در رأس آن باشد و شورای نگهبان ناظر بر انتخابات باشد امکان تقلب وجود ندارد و مردم بر این باورند که هر چه در صندوق بیاندازند همان از صندوق بیرون خواهد امد.

,

 

,

 

,

این استاد دانشگاه ادامه داد: بزرگترین ظلمی که که سران فتنه ۸۸ به این نظان کردند این بود که نظام را به تقلب در رای مردم متهم کردند موضوعی که تاکنون در این نظام سابقه نداشته است.

,

 

,

 

,

وی همچنین در خصوص ازادی بیان در کشور اذعان داشت: آزادی بیان در این کشور به نحوی گسترده است که مردم نه تنها برای بیان حق مشکلی ندارند بلکه برخی از این موقعیت علیه نظام لجن پراکنی می کنند.

,

 

,

 

,

نظری، ابراز داشت: امروز ما در عرصه اقتصاد نمره خوبی نداریم ، در این عرصه کار شده اما کار و حرکت نامتوازن با مدل غربی بوده و غربی ها آخر به جنبش وال استریت رسیدند  و ما هم به همان سمت پیش می رویم مگر اینکه حرکتی صورت گیرد.

,

 

,

 

,

وی با اشاره به آمار طلاق، خانه های مجردی،فرزندان بی سرپرست،اختلاس و … بیان داشت: در عرصه فرهنگی هم نمره قابل قبولی نداریم چرا که هدف انقلاب تربیت انسانی معنوی و  ارزشمدار بود اما این هدف اصلی انقلاب گم شده است.

,

 

,

 

,

کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: رهبری فرمودند “اگر ما در همه عرصه ها پیشرفت داشته باشیم اما در جهت سبک زندگی اسلامی پیش نرویم کأن هیچ اقدام مثبتی صورت نگرفته است”.

,

 

,

 

,

وی با اشاره به افزایش آمار طلاق تصریح کرد: دور از شأن جمهوری اسلامی ایران است که در دهه ۶۰ از هر ۱۲ ازدواج یکی به طاتق منجر می شد اما امروز از هر ۵ ازدواج ۲ و در برخی شهر ها از هر ۲ ازدواج یکی به طلاق منجر می شود.در حالی که هر پیشرفتی که قرار باشد در کشور صورت گیرد اساس ان خانواده است.

,

 

,

 

,

نظری تاکید کرد: در هر عرصه ای که ما امروز پیشرفت داشته ایم، از ۳۸ سال قبل آن عرصه به دست جوانانی با تفکر انقلابی  و تفکر “ما می توانیم” بوده است. و در هر عرصه ای که امروز با انبو بیکاری ، رشوه و واردات مواجه شدیم عرصه ان به دست انسانهای  خود کم بین، مرعوب و تحصیل کرده غرب بوده است. به نحوی که اینگونه افراد با وقاهت می گویند برای  اداره کشور باید مدیر از غرب وارد کنیم.

,

 

,

 

,

استاد دانشگاه ادامه داد: در عرصه فرهنگی ما امروز وضعیت مناسبی نداریم چرا که طی ۳۸ سال عرصه فرهنگ به دست کسانی بود که می گفتند نظام سیاسی فقط مسئول رفاه و سیاست است و به دین مردم کاری ندارد به گونه ای که گفتند، نمی شود مردم را به زور به بهشت ببریم، که در همین خصوص رهبری(مد ظله العالی) فرمودند، فرق حاکم اسلامی و حاکم غیر اسلامی در همین مسئله است چرا که امام علی(ع) فرمودند” می خواهم کاری کنم که مردم به سعادت برسند” یعنی ما وظیفه داریم که امر به معروف و نهی از منکر کنیم.

,

 

,

 

,

وی بیان داشت: امام خامنه ای در ۳۰ بهمن سال ۹۲ فرمودند ، با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، دشمنی را که با یک جنگ تمام عیار اقتصادی و تحریمها در برابر این ملت صف آرایی کرده است را شکست وا می داریم، اما برخی مسئولین در سخنرانیهایشان برای زینت الکلام کلمه اقتصاد مقاومتی را به کار می بردند اما در عمل هیچ اقدامی انجام نمی دهند.

,

 

,

 

,

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به راه اندازی اینترنت پر سرعت بدون کنترل خاطر نشان کرد: بعضی نه تنها در در مقابل تهاجم فرهنگی سنگر نمی سازند بلکه فکر زیرساخت ها و اجرایی کردن نقشه های دشمن در کشور هستند.

,

 

,

 

,

وی در پایان تصریح کرد: انقلابی که حضرت امام(ره) و شهدا در خط مقدم آن هستند، برای تبدیل پاشته آشیل و نقاط ضعف ان به نقاط قوت، باید چاره اندیشی شود و چاره آن انتخابات است  یعنی باید کسی را انتخاب کنیم که آرمانهای امام و شهدا را قبول داشته باشد  نه اینکه برای زینت الکلام ان را به کار ببرند در عمل به آن اعتقادی نداشته باشد.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه