اخبار داغ

جاده منطقه “خبر” بافت از تدبیر و امید این روزهای دولت بی نصیب ماند

جاده منطقه “خبر” بافت از تدبیر و امید این روزهای دولت بی نصیب ماند
ظاهرا جاده منطقه نمونه گردشگری “خبر” از کلنگ زدنها و افتتاحهای این روزهای دولت بی نصیب مانده و مسئولین با وجود این تصادفات و بازی با جان مردم، ککشان هم نمی گزد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اقطاع، پارک ملی به دلیل داشتن رودخانه های پر اب، تنوع پوشش گیاهی، حیات وحش غنی و خوش آب و هوا بودن، قابلیت رقابت با تمام مناطق گردشگری همجوار را دارد این منطقه بکر به خاطر این موهبت های الهی همه ساله گردشگران زیادی را از سراسر کشور به سوی خود می کشاند.بی شک یکی از راههای جذب بیشتر گردشگران و رونق صنعت گردشگری، توسعه زیر ساختها و امکانات رفاهی در این گونه مناطق می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اقطاع, اقطاع,

متاسفانه جاده این منطقه  با وجود پر تردد بودن، شانه خاکی و پارکینگ ندارد و مستعد تصادفات بیشماری می باشد. و هر از چند گاهی شاهد جان باختن تعده ای از هم نوعانمان در این جاده فقط به خاطر  نبود چند کیلومتر راه مناسب، هستیم. از جمله واژگونی خودرو یکی از همشهریانمان در (۱/۲/۱۳۹۶)

,

, ,

, ,

, ,

 

,

 

,

 

,

سه ماه قبل شاهد کلنگ زنی یک طرح گردشگری در منطقه حفاظت شده پارک ملی خبر بودیم، طرحی که کلنگ زنندگان ، با وصف بزرگی آن، گوش فلک را کر کردند. اما عدم توجه مسئولین به جاده پر تردد این منطقه و همچنین بی توجهی به حفط جان مردم، نشان می دهد که، گویا ، در پروژه ها و کلنگ زدنها در این منطقه، فقط به نفع عده ای خاص توجه شده است! و در طرح ریزی این برنامه ها توجهی به نفع عموم مردم معنایی ندارد.

,

, ,

ظاهرا جاده منطقه نمونه گردشگری”خبر” از کلنگ زدنها و افتتاحهای این روزهای دولت بی نصیب مانده و مسئولین با وجود این تصادفات و بازی با جان مردم، ککشان هم نمی گزد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه