اخبار داغ

به همت بسیج سازندگی انجام می شود

اجرای پروژه کانال آبرسانی به مزارع روستای کسرآصف+ عکس

اجرای پروژه کانال آبرسانی به مزارع روستای کسرآصف+ عکس
فرمانده سپاه ناحیه فراهان گفت: پروژه کانال آبرسانی به مزارع روستای کسرآصف به منظور آبرسانی بهتر و جلوگیری از هدر رفت آب کشاورزی توسط بسیج سازندگی با اعتبار ۲۰۰ میلیون ریال انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فراهان خبر؛ در راستای پروژه های محرومیت زدایی پروژه انتقال آب کشاورزی روستای کسر آصف با همت بسیج سازندگی در حال اجرا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر, فراهان خبر,

سرگرد پاسدار حسین رضایی، فرمانده سپاه ناحیه فراهان در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر با بیان اینکه حضور بسیج در دوران دفاع مقدس بیشتر از سایر قشرها بوده است، گفت: امروز هم در صحنه های مختلف سازندگی بسیجیان با قوت وارد شده و گروههای جهادی با تمام توان برای محرومیت زدایی وارد کار شده اند و تاکنون پیشرفت های مناسبی کسب شده است.

, با بیان اینکه حضور بسیج در دوران دفاع مقدس بیشتر از سایر قشرها بوده است، گفت: امروز هم در صحنه های مختلف سازندگی بسیجیان با قوت وارد شده و گروههای جهادی با تمام توان برای محرومیت زدایی وارد کار شده اند و تاکنون پیشرفت های مناسبی کسب شده است,

وی افزود: این عمران و آبادانی در روستای کسرآصف از توابع بخش خنجین در راستای زیر ساختی، ایجاد اشتغال، توسعه کشاورزی روستای کسرآصف ارائه می شود.

, وی افزود: این عمران و آبادانی در روستای کسرآصف از توابع بخش خنجین در راستای زیر ساختی، ایجاد اشتغال، توسعه کشاورزی روستای کسرآصف ارائه می شود,

سرگرد رضایی اظهار کرد: این پروژه به منظور آبرسانی بهتر و جلوگیری از هدر رفت آب کشاورزی توسط بسیج سازندگی با اعتبار ۲۰۰ میلیون ریال صورت می گیرد.

,

فرمانده سپاه ناحیه فراهان خاطر نشان کرد: این پروژه در حال اتمام است، در اجرای این پروژه محرومیت زدایی ۱۵۰ نفر روز کارگر تا الان مشغول به کار بوده اند تا بتواند حدود ۱۷۰ هکتار از مزارع کشاورزی ایت روستا را تحت پوش قرار دهند.

,

وضعیت مسیر آب اراضی کشاورزی قبل از اجرای پروژه کانال کشی؛

, وضعیت مسیر آب اراضی کشاورزی قبل از اجرای پروژه کانال کشی؛, وضعیت مسیر آب اراضی کشاورزی قبل از اجرای پروژه کانال کشی؛,

, ,

 بعد از اجرای پروژه؛

,  بعد از اجرای پروژه؛,  بعد از اجرای پروژه؛,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه