اخبار داغ

بخاطر تبعات سیل ویرانگر؛

همه اعضای شورای شهر محمدیار استعفا دادند

همه اعضای شورای شهر محمدیار استعفا دادند
همه پنج عضو شورای شهر محمدیار بخاطر آنچه که “توهین عده ای قلیل بی ادب و بی مسئولیت” به مقامات شهری و استانی خواندند از سمتشان استعفا دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سولدوز خبر،سیل کم سابقه ای که اخیرا بخش هایی از آذربایجان غربی از جمله شهر محمدیار را درنوردید و بیشترین خسارت را به منازل، مزارع و باغات این شهر زد با وجود گذشت بیش از یک هفته به تازگی تبعات خودش را نشان میدهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سولدوز خبر,

پس از فروکش کردن تدریجی سیل برآوردهای اولیه نشان داد میلیاردها تومان خسارت به بار آمده است اما امروز سیل یک خسارت بزرگ تر هم داشت. هر پنج عضو شورای شهر محمدیار بخاطر آنچه رنجیده خاطر شدن از توهین های عده ای “بی ادب و بی مسئولیت” استعفا دادند.

,

 

,

محمد فتاحی جوان ترین عضو شورای شهر محمدیار که با سولدوز خبر گفتگو می کرد گفته ” در بحران سیل، شورای شهر و شهرداری با تمام توان اعم از کارگر، کارمند و ماشین آلات پای کار بودند اما یک عده حیاء و عفت را از بین بردند و با چاقوکشی و تهدیدهای مختلف به بزرگان، اعضای شورای شهر و شهرداری رکیک ترین توهین ها را کردند.”

,

او افزود: برخی از نامزدهای شورای شهر بخاطر بهره برداری های انتخاباتی اجازه نداند بحران سیل محمدیار با آرامش حل شود و فلاک مردم را وسیله ای برای تخریب شورای شهر و شهرداری و تبلیغات خود قرار دادند.

,

این عضو شورای شهر محمدیار تصریح کرد: عده ای قلیل به میهمانان از جمله نماینده مجلس، نائب رئیس مجلس، استاندار و فرماندار وهلال احمر توهین های زیادی کردند و این برای ما که منتخب مردم بودیم قابل تحمل نبود.

,

فتاحی در پاسخ به این سؤال خبرنگار سولدوز خبر که “اگر با استعفای شما موافقت نشود چه می کنید؟” گفت: ما استعفا دادیم و اینکه فرماندار با آن موافقت کند یا نه مختار است اما دیگر روحیه ای برای خدمت نداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه