اخبار داغ

درد دل یک خبرنگار؛

آقایان اگر خودشان را تکان ندهند خداوند آنها را تکان می دهد/مسئولان شیشه دودی خودرو خود را پایین بکشند تا مردم را بهتر ببینند

آقایان اگر خودشان را تکان ندهند خداوند آنها را تکان می دهد/مسئولان شیشه دودی خودرو خود را پایین بکشند تا مردم را بهتر ببینند
مشاهده فیلم رسوایی 2 ما را وا داشت که درد دلی با مسئولان شهرستان بناب داشته باشیم، چرا که به نظر همه مردم بناب، تمام مدیران باید در بین ما مردمان باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انعکاس بناب، در ابتدا لازم است اشاره ای به بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب (مدظله) در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری، کنیم که در سخنان بسیار ارزشمند و عمیقی از مسئولان خواستند که درباره معیشت مردم احساس مسئولیت داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انعکاس بناب, انعکاس بناب,

معتقدیم که مردم باید تأثیر مسائل اقتصادی را در سفره خود ببینند، اما متأسفانه شرایط کنونی این گونه نیست.

,

یاد آن عالمی افتادیم که در فیلم رسوایی ۲ به شهردار آن شهر گفت اگر شیشه دودی ماشین خود را پایین بکشید بهتر می توانید درد مردم را بفهمید، حال این سوال به ذهنمان می اید که آیا مسئولین شهرستان بناب تا بحال کمی شیشه های دودی خودروی خود را پایین کشیده اند تا وضعیت مردم و شهر را از نزدیک ببینند؟

,

تمامی مدیران باید همواره پذیرای حضور مراجعین باشند، مشکلات مردم را بشنوند و برای حل آن راهکارهای مناسبی ارائه نمایند، وای بر کسیکه از این فرصت ها استفاده نکند و از مردم غفلت نماید چرا که خداوند همواره بدنبال بهانه ای برای بخشش انسان ها و هدایت آنهاست.

,

مردم هنگامی که حضور مدیران را در کنار خود می بینند، احساس می کنند که آنها با تمامی اختیارات و امکانات موجود تلاش خود را در رفع مشکلات آنها انجام دهند، در آن صورت روحیه و حس میهن دوستی مردم بالا می رود.

,

وضعیت نامناسب اقتصادی باعث شده است که بیشتر فکر روزانه مردم درگیر اقتصاد باشد، عده ای هم در میان مردم تاب و تحمل این مشکلات را ندارند و دچار معضلات اجتماعی جدی تری می شوند.

,

رهبر انقلاب در این سالها بر حل مشکلات اقتصادی مردم به خصوص بیکاری به مسئولین بارها تذکر داده اند و نگرانی خود را نسبت این معضلات اعلام کرده اند و از مسئولین خواستند که تمام توان خود را در زمینه به کار ببندند.

,

در خاتمه به مسئولان بناب توصیه می کنیم فیلم رسوایی ۲ را یکبار با دقت نگاه کنند.

,

تا زلزله نیامده به خود تکان دهید

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه