اخبار داغ

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی؛

توقیف ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در آذربایجان‌غربی

توقیف ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در آذربایجان‌غربی
فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی از اجرای ده‌ها فقره عملیات منجرب به کشف کالاهای قاچاق به ارزش ۹ میلیارد ریالی طی هفته گذشته درسطح استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار عزت الله رشیدیان در گفت‌و‌گو با اروم‌نیوز، با اشاره به سازنده  امنیت مرزهای کشور در رونق اقتصادی گفت: مبارزه با قاچاق، ضامن امنیت و توسعه اقتصادی ملی بوده و عدم برخورد با چنین پدیده باعث لطمه به مراکز و صنایع تولیدی می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سردار عزت الله رشیدیان در گفت‌و‌گو با اروم‌نیوز، با اشاره به سازنده  امنیت مرزهای کشور در رونق اقتصادی گفت: مبارزه با قاچاق، ضامن امنیت و توسعه اقتصادی ملی بوده و عدم برخورد با چنین پدیده باعث لطمه به مراکز و صنایع تولیدی می باشد., اروم‌نیو,

وی تسط و آگاهی نیروها بر ماموریت‌ها را عامل اصلی موفقیت آنان درعملیات‌ها دانست و عنوان کرد: شناخت کافی از حوزه استحفاظی و تسلط مرزبانی بر ماموریت‌های محوله از عوامل موفقیت مرزبان در ماموریت‌ها بوده که توانسته با وارد عمل شدن به موقع قاچاقچیان را زمین‌گیر کرده و سودجویان اقتصادی را از رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذارند.

,

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی در تشریح اهم کشفیات هفته گذشته مرزبانان چنین گفت: مرزبانان ما طی ۲۰ فقره عملیات موفق مرزی توانستند توقیف ۴ هزار لیتر سوخت قاچاق ۵ هزار و ۳۰۰ ثوب البسه خارجی، ۹۰۰ کیلوگرم گردو، ۴ هزار قلم انواع لوازم آرایشی بهداشتی، ۷۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق و توقیف، ۱۵۰ رشته تور ماهیگیری با ۲۰۰ کیلو ماهی صید شده توسط صیادان غیرمجاز را در کارنامه خود داشته باشند.

,

سردار رشیدیان، در پایان با اشاره به دستگیری ۱۵ متهم در این رابطه گفت: کارشناسان ارزش ریالی این کشفیات را ۹ میلیارد ریال برآورده کرده‌اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه