اخبار داغ

بخشدار بخش مرکزی آران و بیدگل:

آزادسازی و ساخت خیابان راه‌آهن روستای محمدآباد مرکزی آغاز شد

آزادسازی و ساخت خیابان راه‌آهن روستای محمدآباد مرکزی آغاز شد
مقدم ستوده گفت: انتظار داریم با افتتاح این طرح مشکل رفت و آمد کارکنان ایستگاه راه‌آهن و مردم روستای محمدآباد مرکزی رفع شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن؛ بخشدار بخش مرکزی شهرستان آران و بیدگل صبح امروز از آغاز آزادسازی و ساخت خیابان راه آهن روستای محمدآباد مرکزی خبر داد و اضافه کرد: این طرح با همکاری راهداری، بخشداری مرکزی و دهیاری و شورای اسلامی روستای محمدآباد با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد ریال آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

مسعود مقدم ستوده طول مسیر این خیابان را یک کیلومتر عنوان کرد و گفت: پس از عملیات آزاد سازی، زیرسازی و آسفالت این طرح در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

,

وی ابراز امیدواری کرد: انتظار داریم با افتتاح این طرح مشکل رفت و آمد کارکنان ایستگاه راه‌آهن و مردم روستای محمدآباد مرکزی رفع شود.

,

مقدم ستوده همچنین با اشاره به اجرای پروژه لوله گذاری فضای سبز روستاهای بخش مرکزی با اعتبار یک میلیارد و ۸۰ میلیون ریال خاطر نشان کرد: طرح لوله گذاری فضای سبز روستاهای بخش مرکزی به طول هفت کیلومتر با هدف جداسازی آب شرب و آب فضای سبز به منظور رفع مشکل کمبود آب شرب در روستاهای بخش مرکزی اجرا شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه