اخبار داغ

در بازدید مدیرکل صدا و سیم آذربایجان‌شرقی از پشت صحنه سریال طنز عنوان شد؛

"آجی‌بال" روایت جوانِ جویای کار

"آجی‌بال" روایت جوانِ جویای کار
بابک جوانی جوان جویای کاری است که قرار گرفتن در موقعیت‌های شغلی مختلف و شکست در ‌آنها ماجرهای طنزی برای خود خانواده اش ایجاد میکند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی به همراه قائم مقام، معاونان، مشاوران، مدیران و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع  استانداری آذربایجان شرقی از پشت صحنه و روند تولید سریال طنز «آجی بال» بازدید کردند. سید محسن لطیفی در این بازدید اظهار داشت : با توجه به اینکه امسال از طرف مقام معظم رهبری سال تولید و اشتغال نام گذاری شده است مرکز توفیق این را دارد که در اوایل این سال بتواند سریالی با این مضمون که هم به اشتغال و هم به ازدواج جوانان توجه می شود را تولید کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج،,

وی با اشاره به تولید یک تله فیلم در آینده ای نزدیک افزود: با توجه به اینکه این سریال طنز در 6 قسمت با محوریت اشتغال، تولید و ازدواج جوانان تولید می شود در ادامه نیز یک تله فیلم به همین مضمون در دستور کار داریم.

,

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی اهمیت دادن به صنایع بومی، ایجاد کار از طرق تولید ملی، فرهنگ سازی برای مصرف جنس های داخلی، جایگاه خانواده و ایجاد زمینه برای ازدواج جوانان را از موارد مهم مطرح شده در این سریال عنوان کرد.

,

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری هم در این بازدید گفت : تولید این نوع برنامه ها حتما تاثیر گذار است و من هم از طرف استانداری استان آذربایجان شرقی برای تولید کارهای فرهنگی با چنین موضوعاتی که بتوانیم مشارکت داشته باشیم اعلام آمادگی می کنیم.

,

آجی بال داستان جوانی است به نام بابک که تمام راه ها را برای یافتن شغل مورد نظر خود می رود و چون در اکثر آنها هم شکست می خورد خانواده خود را نیز درگیر شغل های خود کرده و ماجراهای طنزی برای او و خانواده اش در این سریال پیش می آید.

,

گفتنی است سریال طنز «آجی بال » از شبکه استانی سهند به کارگردانی قربانعلی طاهرفر در حال تولید است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه