اخبار داغ

مدیر آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد خبر داد؛

بی‌سوادی از خلیل آباد محو می‌شود

بی‌سوادی از خلیل آباد محو می‌شود
مدیر آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد گفت: استمرار طرح تحکیم، انتقال و فراگیر نیز در دستور کار نهضت سوادآموزی شهرستان قرار دارد و تمام تلاش مجموعه برای برگزاری جشن محو بی‌سوادی خلیل‌آباد در سال 96 است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، حسن صداقتی صبح امروز در نشست شورای آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد اظهار داشت: یکی از سیاست‌های کلی آموزش‌وپرورش برگزاری جشن محو بی‌سوادی در سال 96 است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی بابیان اینکه خلیل‌آباد در میان شهرستان‌های سرآمد استان در محو بی‌سوادی قرار دارد، خاطرنشان کرد: استمرار طرح تحکیم، انتقال و فراگیر نیز در دستور کار نهضت سوادآموزی شهرستان قرار دارد.

,

دبیر شورای آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد ادامه داد: تمام تلاش مجموعه آموزش‌وپرورش و نهضت سوادآموزی شهرستان بر این است که در سال 96 جشن محو بی‌سوادی را در خلیل‌آباد برگزار کنیم.

,

وی بابیان اینکه امروزه تمام مربیان نهضت سوادآموزی خلیل‌آباد مدارک تحصیلی لیسانس به بالا دارند، تصریح کرد: طرح کلید بهشت و آموزش عملی نماز در دستور کار نهضت سوادآموزی قرار دارد و امروزه حوزه سوادآموزی وارد حوزه حرفه‌آموزی شده است.

,

صداقتی با اشاره به کسب مقام‌های هنری، ورزشی و قرآنی در چند روز گذشته و اذعان کرد: بیش از 300 دانش‌آموز خلیل‌آبادی در قالب تیم‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و قرآنی در مسابقات استانی دانش‌آموزی شرکت کرده‌اند و برخی از این دانش آموزان موفق به کسب مقام‌های برتر شده‌اند.

,

وی همچنین به مراسم بزرگداشت هفته معلم اشاره کرد و گفت: تمام دستگاه‌ها باید در فرایند برنامه‌های سپاس معلم حضورداشته باشند.

,

مدیر آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد بابیان اینکه تمام افراد جامعه مدیون معلم هستند، تأکید کرد: بیش از 60 برنامه شاخص به مناسبت هفته معلم در سطح شهرستان خلیل‌آباد با محوریت تکریم و تجلیل از مقام والای معلم برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه