اخبار داغ

در آستانه انتخابات؛

سیاست٬ اجازه تفکر به خانه کارگر را نداد/بی اطلاعی خانه کارگر استان از آمار بیکاری کارگران

سیاست٬ اجازه تفکر به خانه کارگر را نداد/بی اطلاعی خانه کارگر استان از آمار بیکاری کارگران
دبیر اجرایی خانه کارگر استان سمنان از تعداد بیکاران استان اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: آمار بیکاری را سازمان تامین اجتماعی و اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی باید اعلام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قومس، حبیب‌الله محقق دبیر اجرایی خانه کارگر استان سمنان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در فروردین ماه خیلی از کارگران استان بیکار هستند، گفت: به علت بحث قراردادها بیشتر کارگران استان از اوایل اسفند تا اوایل اردیبهشت بیکار می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی، بحث قرارداد موقت را یکی از معضلات موجود در قشر کارگران عنوان کرد و افزود: پیشنهاداتی در لایحه سوم قانون کار داده شد تا در کمیته بررسی شود.

,

دبیر اجرایی خانه کارگر استان سمنان درخصوص آمار بیکاری کارگران سال 95 در استان سمنان اظهار کرد: آمار رسمی از بیکاری اعلام نشده است.

,

محقق از تعداد بیکاران استان اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: آمار بیکاری را سازمان تامین اجتماعی و اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی باید اعلام کنند.

,

این اظهارات درحالی است که استاندار سمنان سال گذشته اعلام کرد که 621 واحد صنعتی در استان به طور کلی تعطیل هستند.

, 621 واحد صنعتی در استان به طور کلی تعطیل هستند.,

گفتنی است که این روزها دبیر اجرایی خانه کارگر استان سمنان تبلیغات برای ریاست جمهوری را آغاز کرده و به دنبال اعزام کارگران برای تجمع بزرگ سیاسی در تهران می باشد که قرار است در این تجمع رییس جمهور فعلی و وزیر کار حضور یابند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه