اخبار داغ

معاون پژوهش آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد

تقدیر از 85 معلم نمونه استانی در هفته معلم سال جاری

تقدیر از 85 معلم نمونه استانی در هفته معلم سال جاری
معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی ضمن تاکید بر ضرورت ارج نهادن به زحمات معلمین، گفت: همزمان با هفته معلم سال جاری،از تعداد 85 معلم نمونه استانی تقدیر به عمل می آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، علی اصغر موسوی کیا معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی عصر امروز در نخستین جلسه  شورای آموزش و پرورش استان،  اظهار کرد: در آموزه های دینی به بحث تعلیم و تربیت تاکید ویژه ای شده  و واژه معلم، از مقدس ترین واژه ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,

وی با اشاره به این که بایستی قدر و منزلت معلمان را بیشتر بدانیم، تصریح کرد: آموزش و پرورش متولی امر تعلیم و تربیت است که همه ساله بخش نامه ای در راستای انتخاب معلمان نمونه صادر می کند .

,

  معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی  با اشاره به این که هر چند انتخاب معلم نمونه کار مشکلی است و از نظر ما،زحمات همه  معلم ها شایسته تقدیر و تشکر است،خاطرنشان کرد:در خراسان جنوبی  بخش نامه های مذکور، بومی سازی می شود.

,

 موسوی کیا ضمن اشاره به این که در انتخاب معلم نمونه شاخص  های خاصی مورد توجه قرار می گیرد، یادآور شد: امسال به ازای هر 200 معلم، یک معلم نمونه انتخاب شده است.

,

وی همچنین از تجلیل از 85 معلم نمونه استان در هفته بزرگداشت مقام معلم خبر داد و متذکر شد: از این تعداد 74 معلم نمونه منطقه ای، 10 معلم نمونه استانی و یک نفر نیز نماینده استان در سطح کشور خواهند بود.

,

موسوی کیا با بیان این که در بخش غیردولتی نیز یک معلم نمونه استانی و دو معلم نمونه منطقه ای انتخاب شده، اضافه کرد: امسال مراسم سپاس در طی هفته معلم با حضور استاندار و مدیران برگزار می شود.

,

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی با تاکید بر ایجاد فضای شهری در راستای تکریم مقام معلم، اذعان داشت: از  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره ورزش و جوانان درخواست می‌شود برای معلمان در این هفته مسابقات فرهنگی و ورزشی برگزار کنند.

,

علی اصغر بیجاری رئیس آموزش و پرورش عشایری خراسان جنوبی نیز در این جلسه عنوان کرد: در حال حاضر 11 هزار دانش آموزعشایر استان در 11 منطقه استان تحصیل می کنند 

,

 که تاکنون 3 هزارو 100 نفر در خوابگاه ها سازمان دهی شدند.

,

وی با اشاره به این که خراسان جنوبی سومین استان عشایر است، اظهار داشت: دانش آموزان عشایر بسیار مستعد هستند که هر روز جابه جا می شوند  که نیازمند است بحث ایاب و ذهاب آنان در حد امکان تامین شود.

,

رئیس آموزش و پرورش عشایری خراسان جنوبی در ادامه گفت: نرخ گذر از ابتدایی به متوسطه اول در دختران 87 درصد و در پسران 84 درصد است. 

,

بیجاری از توزیع رایگان کتب درسی در بین دانش آموزان عشایری و محروم خراسان جنوبی خبر داد و اذعان داشت: امسال 70 درصد دانش‌آموزان کتاب‌های درسی خود را با 50 درصد تخفیف می‌گیرند و این موضوع شامل دانش آموزانی است که بر اساس فراخوانی انجام شده در سامانه مربوطه ثبت نام نموده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه