اخبار داغ

کارآفرین برتر نی ریزی؛

رمز موفقیت همه کارآفرینان داشتن هدف، تلاش و پشتکار

رمز موفقیت همه کارآفرینان داشتن هدف، تلاش و پشتکار
توصیه کارآفرین 19 ساله نی ریزی برای موفقیت افراد تعیین هدف وهمت وتلاش مردانه رسیدن به خواسته ها می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛ به مناسبت روز ملی کار آفرینی به سراغ جوان کار افرین شهرمان ایمان عرش احمد پور رفتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نبض نی ریز؛,

 ایمان عرش احمد پور یکی از کارآفرینان برتر آموزش دیده فنی و حرفه ای نی ریز در گفتگو با خبرنگار نبض نی ریز گفت: قبل از این کار حرفه ای را شروع و آموزش ببنم کارگری می کردم.

,

وی در خصوص مدت زمان شروع کار حرفه ای خود می گوید: از سن شانزده سالگی به مدت سه سال است که جوشکاری و اجرای اسکلت فلزی ساختمان ها را انجام می دهم.

,

 ایمان عرش احمد پور خاطر نشان می شود:وجه تمایز من در کار خودم بادیگران این است،که کل کار رو بلدم از نظیر:نقشه خونی،منتاژ،انواع جوش برق،co2،آرگن...

,

وی یادآور میشود: قبل از این حرفه و شغل که مشغول کارگری بودم، درآمدم کم بود، کارم فصلی، مدتی مشغول کار و مدتی نیز بیکار بودم.

,

ایمان معتقد است: رمز موفقیت همه کارآفرینان داشتن هدف، تلاش و پشتکار می باشد.

,

وی در مورد الگوی خود و کسی که از او الگوبرداری کرده و توانسته برای خود هدفی ترسیم کند، میگوید: الگوی من یکی ازآشنایان است که برای خودش کار میکند وتوانسته باتلاش پیمانکار موفقی شود.

,

ایمان تصریح کرد: سه سال پیش و در سن 16 سالگی با حمایت برادرم در شرایط بد مالی این حرفه را آغاز کردم.

,

وی ادامه داد: فرصت های کسب وکار را توسط بازاریابی وتبلیغات و توسط آشنایان شناسایی کردم

,

جوشکار موفق نی ریزی در توصیه به هم سن و سال های خودش و کسانی که دنبال کار و حرفه هستند می گوید: توصیه من برای افراد تعیین هدف وهمت وتلاش مردانه رسیدن به خواسته ها می باشد.

,

 

,

وی در پایان بیان کرد: خواستن سلامتی از خدای متعال و این که مسوولان محترم با حمایت ودادن وام به جوانان باعث پیشرفت و ترقی صنعت وکشورمان باشند.

,

امیدوارم که روزی من هم بتوانم برای خودم کار کنم و پیمانکار شوم.

,

ودر آخر بنده بسیار تشکر میکنم از فنی و حرفه ای شهرستان نی ریز،تمام دست اندرکارن فنی و حرفه ای و مربی محترم و بزرگوار خود آقای زردشت.

,

, ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه