اخبار داغ

تصاویر زیبا از شهرستان لاهیجان در فصل بهار +عکس

تصاویر زیبا از شهرستان لاهیجان در فصل بهار +عکس
فصل بهار، فصل رویش گل‌ها و سبز شدن درختان و زمین است؛ زیبایی‌های این فصل را نمی توان هرگز با کلام توصیف کرد و فقط تصاویر هستند که می‌توانند گوشه‌ای از این زیبایی‌ها را در لاهیجان نمایش دهند تا نشان دهند که اگر کمتر از طبیعت نباشیم، ما نیز دگرگون خواهیم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس گردشگری «لاهیجان»، زیبایی‌های بهار در طبیعت بکر لاهیجان بر کسی پوشیده نیست و همه مردم ایران سعی دارند در ایام بهار و تابستان سری به این منطقه بزنند و از زیبایی‌های خدادادی آن استفاده کنند. لاهیجان معروف به عروس شهرهای گیلان دارای چشم اندازها و جاذبه‌های طبیعی بسیار زیبا می‌باشد که همجواری شهر با یکی از زیباترین کوه‌های منطقه و دسترسی آسان به آن با چشم اندازهای کوهپایه‌ای شامل باغ‌های سرسبز چای و مزارع برنج و چشمه‌های متعدد آن در سطح ملی در بخش گردشگری سرآمد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «لاهیجان»،,

شکوفه‌های درختان، سرسبزی محیط شهری، باغات سبز چای و مزارع برنجی که نشاء شده اند زیبایی‌های این شهر را دوچندان کرد و منظره‌های دیدنی و به‌ یادماندنی از خود برجای گذاشته که نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

,

در این گزارش تصویری چند عکس زیبا از گل ها و شکوفه های بهاری و طبیعت لاهیجان را از بین دهها تصاویر ارسالی اعضای کانال تلگرامی «لاهیجان»انتخاب کرده‌ایم. عکس ها به اندازه ای زیبا و گویا هستند که نیاز به توضیح نداشته تا لذت تماشای آنها دوچندان شود. از قافله بهار عقب نمانیم و درس دگرگونی برای بهتر شدن و شکوفایی و طراوت بیاموزیم.

, «لاهیجان»,

 

,

پایان پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه