اخبار داغ

محور بیارجمند به برداسکن و کاشمر ایمن سازی می شود

محور بیارجمند به برداسکن و کاشمر ایمن سازی می شود
بخشدار بیارجمند با اشاره به ایمن سازی محور بیارجمند به برداسکن و کاشمر گفت: با راه اندازی و ارتقای محور بیارجمند به برداسکن و کاشمر مسیر طبس به برداسکن و سبزوار تا شاهرود 152 کیلومتر کوتاه تر خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازخبرنگار نسل شاهوار شاهرود جلسه هماهنگی بین مسئولان استان سمنان و خراسان رضوی برای رفع نقاط حادثه خیز و ترافیک محور شهر بیارجمند به برداسکن و کاشمر در بیارجمند شاهرود برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار شاهرود ,

روح الله کریمی بخشدار بیارجمند در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار نسل شاهوار طول مسافت محور بیارجمند به برداسکن و کاشمر را 57 کیلومتر عنوان کرد و گفت: با راه اندازی این محور مسیر طبس به برداسکن با 409 کیلومتر فاصله و مسیر سبزوار تا شاهرود به طول 152 کیلومتر کوتاه تر خواهد شد.

, نسل شاهوار,

وی با اشاره به پرتردد بودن محور شاهرود- سبزوار اظهار کرد: تردد وسایل نقلیه سنگین و سبک از استان های مختلف کشور به ویژه استان های سمنان و تهران در این محور و کم عرض بودن این محور مواصلاتی، این محور را به یک محور حادثه خیز تبدیل کرده است.

,

بخشدار بیارجمند شانه سازی بخشی از محور بیارجمند به برداسکن و کاشمر را از جمله مصوبات این جلسه عنوان کرد و افزود: تعریض و اصلاح برخی از قسمت های مسیر به طول هفت و نیم متر، نصب تابلو و علائم و تجهیزات ایمنی را بخشی دیگر از مصوبات این جلسه اعلام کرد.

,

کریمی بیان کرد: اصلاح قوس های تند مسیر و تجهیز راهدارخانه زمان آباد از دیگر مصوبات این جلسه بود که با انعقاد تفاهم نامه ای بین معاوت عمرانی استانداری سمنان و خراسان رضوی مقرر شد نسبت به ارتقا و ایمن سازی این محور اقدامات لازم صورت پذیرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه