اخبار داغ

یادداشت/

بیکاری و فقر نتیجه چهار سال تدبیر/مردم گله مندند

بیکاری و فقر نتیجه چهار سال تدبیر/مردم گله مندند
با نگاهی به وعده ها و فعالیت های دولت تدبیر و امید در طول چهار سال فعالیت، اگر منصفانه بنگریم جز خودش و دولتش کسی تاکنون تحولی در اقتصاد و معیشت مردم مشاهده نکرده است!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مهرزنجان، علی اکبری در یادداشتی نوشت: در سال ۹۲ مردی با شعار کلید و تدبیر از صندوق های رای بیرون آمد و وعده تحول اقتصادی در ۱۰۰ روز اول دولتش را داد اما ۴ سال از آن روزها گذشت و اگر منصفانه بنگریم جز خودش و دولتش کسی تاکنون تحولی در اقتصاد ومعیشت مردم مشاهده نکرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مهرزنجان,

روی کار آمدن دولت های غیر انقلابی در جمهوری اسلامی ایران هموراه جامعه را دچار چالش هایی در زمینه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کرده و بعضا آسیب های برای کشور وارد کرده که اثرات منفی آن در دراز مدت در کشور جاری بوده است.

,

با به روی کار آمدن دولت روحانی با وعده های پوپولیستی که مردم را به حل مشکلات اقتصادی با کشتی نجات برجام وعده داده بود، امید مردم بار دیگر به سراب نشست.

,

وعده های معیشتی و عوام فریبانه ای که همگان در ابتدا انتظار داشتند حداقل با به نتیجه رسیدن برجام و رفع تحریم ها،  کمی وضعیت بهبود پیدا کند.

,

دولت نیز با این امید که بعد از برجام همه تحریم ها برداشته شده و می تواند مشکلات را حل کند، عمر چهار ساله خود را صرف برجام کرد و در نهایت برجام را سرابی دید که هرگز واقعیت نداشته است.

,

و در طول چهار سال فعالیت دولت تدبیر، علاوه بر خسارات سنگینی که در زمینه هسته ای و مسائل دیگر بر کشور وراد شد، مردم نیز دچار فقر و بیکاری مضاعف شدند.

,

عدم پایبندی به برجام و نتایج آن از جمله نقاط مشترکی بود که حتی خود دولتی ها نیز به این اصرار داشتند و ظریف وزیر امور خارجه در آخرین اظهارات خود در خصوص برجام گفته بود: "آمریکا به متن برجام هم پایبند نبود چه برسد روح برجام." 

,

روحانی نیز که احتمال یک دوره ای شدن خود را احساس کرده است با شعارهای عوام فریبانه و چنگ زدن به شیوه پوپولیستی سعی در این دارد که خود را بار دیگر پیروز و خادم ملت معرفی کند.

,

برای ارزیابی عملکرد و کارنامه روحانی و دولت تدبیر، باید #از_خودمان_بپرسیم آیا تحقق وعده‌های بی‌شمار روحانی را در زندگی خود و مردم مشاهده می‌کنیم؟ پاسخ به این پرسش‌، می‌تواند تعیین کننده رای مجدد به روحانی باشد. در غیر این صورت #آزموده_را_آزمودن_خطاست .

,

اما حال که رسیده ایم به دور جدیدی از انتخابات دوباره آن مرد با همان #شعار ها آمده است و فقط یک حقوق شهروندی را هم به آن وعده های قبلی افزوده است .

,

حال این مردم گله مند هستند که بار دیگر تصمیم گرفته و کرسی انتخابات ریاست جمهوری را چهار سال دیگر به کسی خواهند داد که برای معیشت و عزت آنها خادمانه و در راه انقلاب تلاش کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه