اخبار داغ

مسئول کمیته پشتیبانی اولین دوسالانه اجلاسیه شهدای شاهرود:

تلاش شبانه روزی کمیته پشتیبانی در دوسالانه اجلاسیه شهدا/ تمهیدات لازم برای حضور مطلوب بازدیدکنندگان اتخاذ شده است

تلاش شبانه روزی کمیته پشتیبانی در دوسالانه اجلاسیه شهدا/ تمهیدات لازم برای حضور مطلوب بازدیدکنندگان اتخاذ شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم اعظمی مسئول کمیته پشتیبانی اولین دوسالانه اجلاسیه شهدای شاهرود در گفتگو با خبرنگار نسل شاهوار شاهرود با بیان اینکه اولین کمیته ای که در محل برگزاری برنامه استقرار یافت کمیته آماد و پشتیبانی بود گفت: کمیته پشتیبانی از پنجم فروردین ماه در محل برگزاری اجلاسیه حضور یافت و مقدمات انجام کار از جمله استقرار کانکس های قسمت های مختلف، آماده سازی و استقرار تانکرهای آب رسانی و هماهنگی لازم جهت تهیه ماشین آلات راه سازی برای آماده سازی مکان نمایش و انتقال آب و برق به محل برگزاری اجلاسیه انجام گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار شاهرود,

وی اظهار کرد: آماد و پشتیبانی اولین کمیته ای است که در برگزاری هر برنامه در محل اجرا حضور یافته و آخرین کمیته ای است که بعد از پاکسازی محل برگزاری برنامه از منطقه خارج می شود.

,

مسئول کمیته پشتیبانی اولین دوسالانه اجلاسیه شهدای شاهرود با اشاره به فعالیت های انجام گرفته در حوزه ترابری برگزاری دوسالانه اجلاسیه افزود: پس از انجام هماهنگی های لازم بیش از 250 تن از وسایل گروه هنری مهنّا با 25 کانکس از بندرعباس (محل اجرای قبلی گروه هنری مهنّا) به شاهرود انتقال یافت.

,

اعظمی تردد روزانه عوامل اجرایی گروه هنری مهنّا و تردد روزانه اعضای کمیته های اجلاسیه از دیگر اقدامات انجام گرفته در حوزه ترابری است.

,

وی با اشاره به خاک برداری بیش از 60 هزار متر مکعب برای آماده سازی مکان اجلاسیه و محل برگزاری نمایش فصل شیدایی بیان کرد: سه دستگاه جرثقیل، دو دستگاه لودر، دو دستگاه بلدوزر، دو دستگاه گریدور، دو دستگاه بیل مکانیکی، دو دستگاه کفی تریلی و بیش از 7 دستگاه کامیون برای تسطیح و آماده سازی مکان برگزاری اجلاسیه و نمایش بزرگ فصل شیدایی استفاده شده است که همگی از ظرفیت دستگاه های اجرایی استفاده شده است.

,

مسئول کمیته پشتیبانی اولین دوسالانه اجلاسیه شهدای شاهرود آماده سازی و برپایی نمازخانه به ظرفیت بیش از 800 نفر، آماده سازی و برپایی چادرهای بهداری، استقرار تانکرهای آب، برپایی چادرها برای ایستگاه های صلواتی و موکب های پذیرایی از بازدیدکنندگان و استقرار بیش از  20 چشمه سرویس بهداشتی از دیگر کارهای انجام شده در طول این مدت می باشد.

,

اعظمی با بیان اینکه حدود 5 هزار صندلی برای بازدیدکنندگان از نمایش تهیه شده است: تمهیدات لازم برای حضور همه علاقه مندان و بازدیدکنندگان از نمایش بزرگ فصل شیدایی اندیشیده شده است و نامه نگاری و رایزنی های لازم با سازمان اتوبوسرانی برای جابجایی بازدیدکنندگان به محل برگزاری اجلاسیه انجام شده است.

,

وی با تقدیر از همکاری ادارات و دستگاه های اجرایی افزود: در برگزاری دوسالانه اجلاسیه از ظرفیت و توانمندی برخی ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان استفاده شده و آنها نیز در حد وسع خود همکاری های لازم را جهت برگزاری هر چه بهتر برنامه داشته اند.

,

نمایش بزرگ فصل شیدایی کاری از مرکز هنرهای نمایشی انقلاب (مهنّا) است که از پنجم لغایت چهاردهم اردیبهشت ماه در اولین دوسالانه اجلاسیه شهدای شاهرود بعد از نماز مغرب و عشا در موقعیت سردار شهید حسین تهرانی مقدم واقع در ضلع شمالی میدان حسینی شاهرودی برگزار می شود.

,

حضور در اولین دوسالانه اجلاسیه شهدای شاهرود و بازدید از نمایش بزرگ فصل شیدایی برای عموم مردم آزاد است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه